همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

هنرمندان کوچولو

1390/10/19 3:03
نویسنده : مامان صدف
465 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی گیلاسم تازه فهمیدم شما فسقلی ها چقدر هنرمندین

هیچ کس همچین هنری نداره:

توی خواب با چشم بسته گریه کنه اما بیدار نشه

گرسنه باشه و می می بخوره بازم بیداره نشه

آخه کی می تونه جز شما توچولوهای ناز؟

بازم کی میتونه جز شماها چند مدل گریه بلد باشه

واسه خواب،می می،ابراز وجود و...

راستی مامانی امروز وقتی می خواستی ذوق کنی و باهامون صحبت کنی جیغ می کشیدی

دیگه یاد گرفتی جیغ بکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه جوره دوستت دارم جیغ جیغوی مممممممممن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه
19 دی 90 14:18
سلام عزیزمـــــــ خوبی با عکس پسر خاله و دختردایی و 2 تا از دختر خاله هام اپمــــــــــ خوشحال میشم سری بزنید منتظرتونم بابای
میترا
20 دی 90 1:08
وای من عاشق این کارشون هستم که توی خواب با چشم بسته گریه می کنن و شیر می خوان. خیلی نازن.
مامانی درسا
20 دی 90 3:01
وندای مامان الهی خاله قربون اون جیغ های بنفشت برم .
مامان نادیا ونلیا
21 دی 90 13:29
وندا جون خیییییلی خیلی نازه....خدا حفظش کنه من با اجازه لینکتون میکنم ....شما هم به ما سر بزنین خوشحال میشیم
مامانی درسا
25 دی 90 3:05
وندای نیستی خاله . من عادت کردم بیام پست جدیدتو بخونم .
مامان رومینا
25 دی 90 15:25
الهیییییییییییچقد جیغ کشیدنشونودوست دارموندا شده دوست رومینا


سلام دوست عزیز متاسفانه من هر کاری میکنم قسمت نظرات وبلاگتون باز نمیشه تا واستون نظر بذلرم
فاطمه
25 دی 90 16:42
سلام دوست عزیزم با پست جدید اپمـــــــــ خوشحال مشمــــــ بهم سری بزنید
فاطمه
25 دی 90 16:43
ای ووووووووول که جیغ میکشی
مامان الینا
27 دی 90 2:50
ونداخانوم پیشرفت جدید مبارک
سمیرا مامان آنیتا
27 دی 90 14:54
خیلی نی نی تون نازه خدا براتون نگهش داره اینم یه بوس از طرف آنیتا
فاطمه
1 بهمن 90 19:53
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
مریم(مامان روشا)
2 بهمن 90 1:42
ای من قربون این همه هنرت بشم عزیزم