همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین برقراری ارتباط زبانی وندا

1390/10/16 13:18
نویسنده : مامان صدف
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر شیرین هستن لحظه های با تو بودن

نفس من از وقتی 5 ماهه شدی یه سری کلمه ها رو ادا میکنی مثل مام مم ممه امه هوم هومه ننه بوم ابوم

اما دو روزه که..............................

وقتی گرسنه می شی میگی مم

و وقتی منو می خوای میگی مام

یعنی داری از کلمه ها کاربردی استفاده می کنی

و این اولین برقراری ارتباط کلامیه وندای منه

می خوام خودم تنهای تنها به قربونت برم  و دورت بگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

امید
17 دی 90 9:15
سلام . وب خوبی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید . منتظر حضور و نظر شما هستم. در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید من در خدمتم.
mamani helena
18 دی 90 23:44
salam vay vanda joonam key mishe begi khale ta mamani sedato zabt kone manam zogh konam
مریم(مامان روشا)
19 دی 90 0:31
سلام ماشالا به دخملمون خوب چیه مگه بچم میخواد زود حرف بزنه قربونت بشم خاله میبوسمت هوارتا
مامان خورشید
25 دی 90 19:58
فدات بشم خاله جون آفرین گلم
خاله صبا
26 دی 90 14:49
جاان مامان من خيلي دخمل بلاااييم
مامان علي
26 دی 90 20:56
ماشاءا... به وندا خانم ناز. عجب دختر شيرين زبوني بشي خاله جون .
مامان الینا
27 دی 90 2:51
ماشاالله دخترمون باهوشه دیگه چیکار کنه