همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

من با این تب چیکار کنم

1391/5/5 11:18
نویسنده : مامان صدف
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دخمل نازم برم ، فقط یه روز مونده به اولین زادروز پرنسسم اما دیروز باز تب کرده، دکتر هم گفت گلوش عفونت داره و بهش آزیروسین و استامینوفن و دیفن هیدرامین داده ، هفته ی دیگه می برمش یه دکتر دیگه تا شاید بفهمه این عفونت از کجاست

امروز پنج شنبه ست و دکتر نیستش اما شنبه حتما هست

گل خوشگلم زود خوب شو که دارم دیوونه میشم، بخاطر مامان خوب شو ،

خدایا کمک کن  مریضی کوچولوی من زود تموم بشه و درمان بشه و عفونت از بدنش بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نایسل خانم
5 مرداد 91 11:48
الهی بمیرممم براش وای خدا کمک کن زودی خوب شه بچه فردام تولدشهه
پیشاپیش مبارکککککککک الهی 120 ساله شی خاله جون


زنده باشی عزیزم، ممنون خانم گل
سمانه(مامان محمدرهام)
5 مرداد 91 11:54
سلام وندا جونم ومامان مهربون
بمیرم الهی وندا ی ناز ،تو هم که مثل گل پسر من تولدت رو در بیماری سپری میکنی. ولی نه خاله جون هنوز دو روز مونده ان شالله خوب میشی.


زنده باشی خاله ی مهربون
سمانه(مامان محمدرهام)
5 مرداد 91 11:54
راستی یدم رفت بگم خوشحالم که اینجا هم پیداتون کردم دوستای گل


منم خوشحال شدم
مامان خورشید
5 مرداد 91 20:00
خاله بمیرم برات زودی خوب شو عزیزم
ایشالله زودی خوب میشی
کوچولوی من پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


خدا نکنه خاله جونی، مرسی خانم گل
مامانی درسا
6 مرداد 91 1:33
وای وای عزیزم اومدم بهت تولدت تبریک بگم این مریضی چی بود دیگه ..... ایشالا به حرمت این ماه عزیز گلی خاله خوب خوب میشه و دیگه مامانشو و البته خاله مژی رو غصه دار نمیکنه ...... عزیزم خوب شو زود زود ..... الهی من بمیرم و این نی نی ها تب نکنن به خدا


مرسی دوست خوبم، ممنون از دعای خوبت، درسای خوشگلمو ببوس
مامانی درسا
6 مرداد 91 1:35
تولدت مبارک گل من ایشالا در پناه جق همیشه سالم سالم و شاد شاد زیر سایه مامان و بابا زندگی کنی ..... میدونی هم یکساله شدی هم یک یک یک عزیز دلم ..... یه دنیا سلامتی و یه سبد گل های زیبا و یه آسمون ستاره تقدیم وندای یکساله خاله


ممنون مژگان جون ، پیامت خیلی به دلم نشست، بازم ممنون
الهام مادر اينده
6 مرداد 91 21:00
اخي عزيزم اين تب با تو چكار داره كه ول كنت نيست
عزيز دلم تولد يك سالگيت مبارك
الهي زودتر خوب شي


مرسی خاله الی ، می بوسمت
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 2:21
خاله جون خوبی؟الهی که خوب وخوش باشی عزیزم.


تولد تولد تولدت مبارککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی عزیزم


مرسی دوست گلم
مامانی درسا
7 مرداد 91 3:43
مامانی وندای گلم خوبه ....... خیلی نگرانم عزیزم ........ یه خبری بهم بده ..... ایشالا که به این روزای عزیز خوب خوب بشه مثل قبل ..... ببوس گلمو


ممنون خاله که بیادمونی ، می بوسمت
مامان نوژاجوني
7 مرداد 91 12:14
سلام خانم خانما .تولت مبارك باشه.ايشاله خوب ميشه نگران نباش عزيزم.


ممنون عزیزم
مریم(مامان روشا)
7 مرداد 91 18:36
عزیزم بلا دور ایشالا


مرسی خاله
مریم(مامان روشا)
7 مرداد 91 18:37
وندای نازم گل قشنگم تولدت مبارک


مرسی مریم جون، روشای نازمو ببوس
نایسل خانم
8 مرداد 91 14:55
تولدت مبارکککک خوشگل خانوم حالت بهتره عزیز دلم


مرسی گلم بهتره خدارو شکر
مامان پرهام
8 مرداد 91 22:03
نگران نباش ایشاللا که تا الان خوب خوب شده


ممنون ، تا تولدش خوب شد بوس
نایسل خانم
11 مرداد 91 0:35
چرا نیمیایییییی پسس


اومدم گلم