همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

سوپ و پوره ی هویج

1390/10/19 4:05
نویسنده : مامان صدف
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

سوپ

مواد لازم:گوشت ماهیچه،جعفری،هویج،برنج،سیب زمینی

طرز تهیه:گوشت را به قطعات کوچک تقسیم می کنیم،جعفری ساتوری را هم به همراه هویج و سیب زمینی رنده شده به گوشت اضافه می کنیم و با مقداری آب می گذاریم تا بپزد بعد برنج را اضافه می کنیم و می گذاریم تا جا بیفتد.

من بعد از اینکه سوپ رو میکس کردم ریختم تو صافی و آبش رو به وندا دادم چون وندا چیزای جامدو نمی خوره و دوست نداره.

پوره ی هویج

مواد لازم:هویج،کره،شیر

طرز تهیه:بعد از پخت هویج(به صورت بخار پز)آن را نرم می کنیم و با کمی شیر و کره مخلوط می کنیم و دوباره روی حرارت گرم می کنیم.

در اینجا باز هم بنده شیر بیشتر ریختم تا وندا خانم میل کنن.در ضمن پوره هم دوست داری،از سه شنبه 18.11.1390 بهت پوره دادم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان الینا
20 بهمن 90 14:36
مرسی از دستور پخت غذاهایی که گذاشتی


خواهش میکنم عزیزم
مامانی درسا
21 بهمن 90 1:41
مامانی خوش به حال وندای خاله با این خوراکی های خوشمزه . حسابی قوی میشه کل خانمم .


مرسی گلم خدا کنه فقط خوب غذا بخوره
مامان رومینا
21 بهمن 90 12:13
ممنون بابت گذاشتن دستورات پخت


قابلی نداره عزیزم
mamani helena
21 بهمن 90 15:42
salam elahi khale fadat beshe ba ghaza khordanet mashala che bozorgo khanoom shode


خدا نکنه عزیزم