همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین سالروز تولدت هستی ما وندا کوچولو

1391/5/6 17:35
نویسنده : مامان صدف
619 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد ، خدا یکی از فزشته هاشو کم کرد

و هدیه داد به ما، تا زندگیمون روز به روز زیباتر و شیرین تر بشه

و ما با همه ی وجود پاره ی تن و عصاره ی زندگیمان را دوست می داریم

پرنسسم تولدت مبارک

یکسال چقدر زیبا گذشت ، آرزو میکردم خودت بتونی خودتو سرگرم کنی ، بازی کنی ، دنبالم بیای ، صدام کنی و بگی مامان

یکسال تو بغل هم خوابیدیم و خواب فرداهای زیبارو دیدیم

حالا چهار دست و پا انقدر سریع به همه جا سر میزنی که منم چهار چشمی مراقبتم، میگی مامان، می پرسی کیه ، چیه

بابا رو صدا میزنی و میگی دَ دَ تا ببردت بیرون

با انگشتای کوچمولوت غذا دهن منو بابا میذاری

حالا دیگه سلیقه ی غذایی داری و به جز شیر مامان ، قورمه سبزی ، ماکارونی ، خورشت سیب زمینی، چیپس خونگی ، بستنی ، ماست و از میوه ها خیار ، شلیل و هندوونه رو دوست داری

با لوس شدنات دل من و بابا رو میبری

و روز به روز بزرگ شدنت و می بینیم و دلتنگ نوزادیت میشیم و عاشق حال و هوای هر روزت و از لحظه به لحظه ش لذت میبریم

دوستت داریم عشق کوچولوی عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل خانم
11 مرداد 91 0:54
الهی فداش شم تولدش مبارککککک


خدا نکنه ، مرسی بوس
الهام مادر اينده
11 مرداد 91 9:59
مباركه عزيزم .120 ساله شي


ممنون خاله جون، بوووووووووووووووس
آریا و آنیتا
12 مرداد 91 10:09
سلام وندا جونی.با ما دوست میشی؟لباست نشون میده مامان خوش سلیقه ای داری.آنیتا هم دلش خواست.دوخنی یا آماده است؟


از آشناییتون خوشحال شدم ، قابل نداره عزیزم خودم درستش کردم
مامانی درسا
12 مرداد 91 13:58
الهی من فدات خاله با این ژسا عکست ..... خیلی بحالی دختری شما در آینده سوپر مدل میشی قند عسل ...... خوبی عزیزم بهتر شدی ؟؟؟؟؟ دلو است تنگیده بود به خدا ...... عزیزم سوالی پرسیده بودی در مورد وبلاگم که چند دفعه در روز به روز میشه ..... راستش خودم هم تا یه مدت پیش بیحبر بودم ....... تا یکی از مامانا سول شما رو پرسید تعجب کردم اما بعد متوجه شدم چون من نمیتونم یه سر بشینم پای لب تاپم تا یه پست بذارم ..... امکان داره در یه روز چندین بار بیام و مطلب بذارم اما فقط بصورت چرکنویس قرار میدم تا سر فرصت کامل کنم ...... ظاهرا" این کارم باعث میشه به روز بشم ..... البته بدم نیست چندین بار تیتر اولی میشیم گلمو ببوس


مرسی خاله ی مهربونم ، خیلی با حاله مژگان جون
مامان نوژا
14 مرداد 91 9:08
وای چه لباس خوشکلی پوشیدی قشنگم


مرسی عزیزم
مامان شیدا
15 مرداد 91 20:26
عزیزم چه لباس نازی پوشیدی.تولدت مبارک ناز گلک ...


مرسی عزیزم که به ما سر زدین، لطف دارین
fatemehh
1 شهریور 91 13:32
سلام عزیزم دامنشو خودت آماده کردی؟
خیلی نازه


سلام عزیزم،آره کار خودمه،لطف دارین