همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا و تلفن

1390/8/2 1:45
نویسنده : مامان صدف
317 بازدید
اشتراک گذاری

وندای نازنینم یه هفته رفتیم خونه آقاجون اینا اگه بدونی چیکار میکردی براشون که نذاشتن بیایم و دوست داشتن بیشتر بمونیم،باهاشون حرف میزدی،با صدای بلند ذوق میکردی،وقتی می خواستن بغلت کنن سر و دستاتو تکون میدادی و جغجغه تو میگرفتی و تکون میدادیniniweblog.comوخلاصه کلی شیرین کاری،

ولییییییییییییییییییییییییییییییییییی

از همهش بامزه تر وقتی بود که بابا اسماعیل زنگ زد و از پشت تلفن باهاش حرف زدی،کاش ازت فیلم گرفته بودم،آخه انقدر بامزه بود که همه فقط نگات میکردیم و ذوقت میکردیم و وقتی تموم شد یادمون اومد که ازت فیلم نگرفتیم و افسوس خوردیم،حالا باشه واسه سری بعد.

آقای پدر باهات صحبت میکرد اول خوب گوش دادی بعد انگار که دلت تنگ شده یه کم گریه کردی اومدم آرومت کنم دیدم نخیر خانم خانما واسه باباجونش ناز میاد آخه آروم شدی و هی میگفتی هه....... .هه بعدم ذوقای بلند دوباره هه....هه..........هه بعد باز گریه لوس لوسی بعد میخندیدی و آخرشم فقط گوش میدادی و چشاتو گرد و لبتو غنچه کرده بودیتشویقماچ

niniweblog.com

راستی یادم رفته بگم وقتی خونه ی مامانی هستی پتوی کوچولویی های منو استفاده میکنی niniweblog.comحتما واست عکسشو میذارم 

       niniweblog.com

گلبونت بشم باهم خرید هم رفتیم واست چند تا شلوار بافت خریدیم ولی پالتو خوشمل گیرمون نیومدناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر
2 آبان 90 11:38
در صورت تمایل ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر لینک کنید . با تشکر
مامان صدف
2 آبان 90 11:54
قربون هر چی دختر کوچولوئه برم من