همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا خانم و حمام

1390/7/25 0:56
نویسنده : مامان صدف
346 بازدید
اشتراک گذاری

مه گل مامانی تا حالا از حمام کردنت ننوشتم

نمک زندگیم از ٤٠ روزگیت خودم میبرمت حمام ......توی حمام که هستیم اولش به صدای آب گوش میدی فکر کنم صدای آبو دوست داری الهی قربونت برم،فکر کنم خوش حمام باشیniniweblog.com

بعدم تا وقتی شستنت تمام میشه فقط نگام میکنی

اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وقتی از حمام میایم بیرون و میخوام لباس تنت کنم گریه میکنیniniweblog.com

طرز حمام دادنت به این صورته که اول من میرم حمام و بابا شمارو سرگرم میکنه وقتی حمام گرم شد و بخار گرفت شما میای، مامان میذارتت تو بغلش و بابا آروم آروم آب میریزه روت بعد که شستنت تمام شد بابا شمارو میبره بیرون بعد مامان میاد و تو آفتاب لباس تنت میکنه،عجب حکایتی داریم ما با شما عسل خانم

اولا یک روز در میون حمامت میدادیم ولی الان که هوا سرد شده هفته ای یکبارماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان معين
25 مهر 90 8:33
سلام عزيزم ، ببين چه مامان و باباي خوبي داري چقدر دوستت دارن و از حموم بردنت لذت ميبرن ، ايول به اين مامان و بابا . دمتون گرم
مامان سارينا
26 مهر 90 1:06
آفرين به ماماني . من كه تا 4 ماهگي علي جرآت نمي كردم باباي علي حمامش مي كرد.
rahim
26 مهر 90 16:47
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سربزنی با تشکر
مامان سونیا
29 مهر 90 16:43
سلام خاله جونی چه دخمل نانازی حمام کردن رو دوست داره آفرین به این خانم کوچولو خاله لینکت میکنم تو هم به وب ما سربزن و ما رو لینک کن
مامان صدف و سپهر
2 آبان 90 10:08
مادر خانومی خیلی زرنگی ماشاالله .آفرین که خودت نی نی کوچولو رو حموم میکنی.
آفرین به این فرشته کوچولو که آرومه.
خانمی نمیخوای عکس بذاری؟


حتما در اولین فرصت
زهره
4 خرداد 92 12:11
چه خوشگل شده بعدحموم......


مرسی خاله جون