همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

تاتی تاتی های استوارت مبارک.....

1391/8/11 22:28
نویسنده : مامان صدف
488 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه ست....11 آبان 91

مامان و بابام خیلی خوشحالن......میگن یه روز بزرگه...

مدام قربون صدقه ام میرن و بوسم میکنن....

هی مامانم میگه قربون قدمهای مخملیت....تا حالا هزار بار پاهامو بوسیده.....یعنی راه رفتن انقدر ذوق داره؟

.

.

.

.


بعـــــــــــــــله که ذوق داره شوق داره حس پرواز داره..

باید مامان بشی تا درکمون کنی.....

قربون پاهای کوچولوت برم من


 

خدایا شکرت هزاران هزار بار

موقع ناهار ساعت 2 من و بابا داشتیم ناهار میخوردیم....وندا دوتا قاشق کوچولو خورد و دستشو گذاشت رو شونه بابا و ایستاد...منم واسش لقمه درست میکردم میذاشتم کف دستم تا برداره و بخوره.....

یه دفعه خانم کوچولوی نازم به سمت جلو حرکت کرد و رفت تا پیش تی وی و دور زد و برگشت سمت من....

وایییییییییییی عزیزم عشقم ما شاهد راه رفتنت بودیم.....به بابا گفتم راه افتادااااااااا.....سریع ازت فیلم گرفتم....شمام دوست داشتی و شروع کردی به گشت زدن....یه لبخند رضایت هم گوشه ی لب خوشگلت نقش بسته بود

دورت بگردم نفسم پروانه ی من که همه جا سرک میکشی و دوست داری راه بری..مبارکه مبارکه حوری بهشتی من

دمپاییاتم بغل کرده بودی و میچرخیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مادر اينده
18 آبان 91 23:41
تاتي كردنت مبارك فرشته كوچولوي خاله


مرسی خاله مگه دیگه میشینه