همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

یه خبر داغ

1391/2/3 18:52
نویسنده : مامان صدف
496 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر داغه داغ

یه اتفاق ناب

امروز 3.2.1391 ونــــــــــــــــــــــــــــدا

چهار دست و پا رفت،

چند روزی بود تلاش می کردی ،

اول دستاتو می بردی جلو در حالت دراز کش بعد باسنتو می آوردی بالا و یه کم با پاهات میرفتی جلو اما همزمان دست و پاهاتو حرکت نمی دادی

تا اینکه امروز که خاله سحر اومده بود تا هم شمارو ببینه هم کادوی تولد منو بهم بده

باهات چهاردست و پا رفت شمام دنبالش می رفتی

مرســــــــی خاله جونم

امروز برای اولین بار نشستی

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

داشتی چهار دست و پا می رفتی که وایسادی و یه دستتو گذاشتی کنارت و اون یکی دستتو بلند کردی و خودتو هل دادی به یه سمت و برگشتی و نشستی

خاله یه تاپ مجلسی برام خریده بود...مرسی خواهرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:22
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
مامان اندیا
4 اردیبهشت 91 15:54
مبارک باشه خاله جون



ممنونم خاله ی مهربون
مامانی درسا
5 اردیبهشت 91 1:53
ای جان من دخملی ناز خاله امروز کلا" پر کار بودی ماشاالله عزیز دلم .


مرسی خاله جون
مامان علي
6 اردیبهشت 91 21:22
مبارك باشه خاله جون . ايشاءا... راه رفتنت.


مرسی خاله ی مهربونم