همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عید غدیر 91

1391/8/13 13:24
نویسنده : مامان صدف
408 بازدید
اشتراک گذاری

خورشید شکفته در غدیر است علی

باران بهار در کویر است علی

در مسند عاشقی  شهی بی همتاست

بر ملک محمدی امیر است علی

امسال دومین سال بودن دختر نازم در این عید بزرگ تو جمع سه نفرمونه

خدایا ممنونم به خاطر سلامتیش...خنده هاش و بودنش

عیدت مبارک نفسم

امیدوارم مثل امیرمان علی (ع) با گذشت...شجاع....عادل و با محبت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 آبان 91 14:22
بالاخره موفق شدم بیام
عیدتون باتاخیرمبارک عزیزم


قدمتون سر چشم....عید شمام مبارک
مامان خورشید
15 آبان 91 15:00
صدف عزیزم عیدت مبارک خانومی


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 آبان 91 17:11
صدف جون برای شماهم وبمون خیلی دیربازمیشه ؟آخه چندنفرگفتن که خیلی دیربازمیشه !


اومدم پیشت عزیزم
مامانی درسا
16 آبان 91 3:01
سلام عزیزم عیدتون با تاخیر فراروان مبارک ..... وندایی دومین عید شما هم مبارک


عید شما هم مبارک مژگان جون
مریم(مامان روشا)
16 آبان 91 12:56
سلام دوستم بدو خصوصی


رفتم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آبان 91 5:24
صدف جون مرسی که به فکرمنم بودی وسایت نانازیارودادی اماقبلا دیده بودم .ماشاله چه پشتکاری اونجام وبلاگ داری ؟نتونستم ونداجونوپیداکنم


نه بابا یه کپی پیست میکنم فقط همین
الهام مادر اينده
18 آبان 91 23:44
خانومي تو گفتي ادرس وندا رو بدم واسه عكسهاي تيانا ،حالا اومدي رمز هم گذاشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟\



آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 آبان 91 13:54
سلام عزیزم .وااای که من دیگه دارم میمیرم ازدست غذانخوردن آرمیتانمیدونم چیکارکنم دکتریه شربت اشتهانوشته اونم یه اثراتی داره امافقط دلش می می میخوادوهیچی دیگه دوست نداره .پس همدردیم عزیزم ونداجون هم بدغذاست .
اسم ویتامیناش ایناس عزیزم:

)Feroglobin-(B12

)Vitarix -(B complex اشتهاآورهم هست

EuRho vital kinder -( vitamin c- e-b2-b1-b6-a-d3-b12 )


آره فقط می می....مرســــــــــی عزیزم خیلی لطف کردی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آبان 91 2:29
خصوصی عزیزم
مامانی درسا
24 آبان 91 2:51
وای خداروشکر که الان حالش خوبه ..... عزیزمه .... نمیدونی وقتی خوندم چقده ناراحت شدم .... انشالله همیشه سلامت باشه گلی خانوم .....


ممنون عزیزم مثل یه معجزه بود....مثل اینکه ما مامانا همه بیداریم....شب زنده داران خستگی ناپذیر