همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

حرفهای دلمون بهم

1391/8/10 15:45
نویسنده : مامان صدف
480 بازدید
اشتراک گذاری

 دغدغه ی روزمره ام....بودن توست!

نفس کشیدنت.....

ایستادنت......

خندیدنت.....

.

.

.

"مــــــــــــادرم"

تو باشی و خدا

دنیا برایم بس است......

برای تو بیشتر کار میکنم.....

برای تو بیشتر شادم.....

و برای تو بیشتر مهربانم.....

.

.

.

به خود می بالم که تکیه گاهم تویی....

در آغوش تو زندگی میکنم.....

پدر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نوژاجونی
10 آبان 91 15:53
چه متن پراحساسی .عالی بود صدف خانم.روی ماهتومیبوسم


مرسی عزیزم....نوشته ی دوست خوبم آناهیتا جونه...می بوسمت دوست خوبم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آبان 91 15:55
وااای عزیزم چه مامان ودخمل نازی
خوشحالم دیدمت صدف جون البته یه کم نصفه
همیشه شادوسلامت وخوش بخت باشیدکنارهم


مرسی عزیزم لطف داری....ممنون از آرزوی قشنگت
مریم(مامان روشا)
10 آبان 91 17:06
سلام سلام سلام
چرا من این همه بی معرفت شدم کلی پست نخونده ! واقعا" که. ..خاله منو ببخش که خیلی تنبل شدم
قالب وبت چقدر نازه مثل خودت
چه عکسایی چه شیرین زبونیایی عاشقتم خاله جوون



خدا نکنه خاله جون شما همیشه بما لطف دارین....بوووووس
مریم(مامان روشا)
10 آبان 91 17:08
صدف جون شیراز زندگی میکنید؟


آره عزیزم
مامانی درسا
11 آبان 91 2:59
صدف حونم چشامو خیس کردی .... خیلی زیبا بود .......


لطف داری مژگان جونم