همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

یه بوسه به شیرینی تمام زندگی....

1391/8/10 21:06
نویسنده : مامان صدف
356 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 آبان 91

نگین انگشترم

عصر که از خواب ناز بیدار شدی کنار من و بابا نشسته بودی و داشتی بازی میکردی.......

یه دفعه برگشتی و لب کوچولوتو گذاشتی رو صورت بابا......

وای دنیا رو بهمون دادی شیرینم.....دو بار دیگه هم تکرار کردی و من و بابا رو به عرش آسمون رسوندی

خیلی ذوق کردم که دختر مهربونم مهربونی رو بدون هیچ آموزشی یاد گرفته

قبلا چند بار می میتو بوس کردی اما امروز برام یه جور دیگه بود.....هر چقدر میخواستم ببوسمت نذاشتی


بعدش رفتیم برای خونه وسایل بخریم....برای شما هم پاستیل میوه ای خریدم و وقتی برگشتیم برات یه خیار سبز پوست گرفتم و خودمم مشغول سبزی پاک کردن شدم......

شمام خیار میخوردی و دستت رو شونه هام بود و تی وی میدیدی....

یهو برگشتی و صورتمو بوسیدی.....وای مامانی دنیارو بهم دادن....قند تو دلم آب شد......الهی فدات بشم که انقدر عزیزی.....احساس کردم عشق و محبت دنیا یه جا ریخت تودلم...دوبار دیگه هم مامانو بوسیدی و من سرشار از سرور شدم.....

گل دوست داشتنی من تا همیشه دوستت دارم

فدات بشم که با تموم کارات بهم امید و شوری میدی وصف نشدنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عروسک خانوم
10 آبان 91 21:52
اتییییییییییییییییییییییییییییییییییییش پاره
ببین چه جوری دل مامانو بابارو می بره


آره واقعا دلبری میکنه
مامانی درسا
11 آبان 91 2:57
قربون این نگین انگشتری برم با اون بوسه هاش مامانی ما کیفیدیم شما که دیگه ....... راستی مجله واسه مهر ماه ..... شما ره یک مهر ..... کودک و نوزاد ..... نمیدونستم خبر نداری ...... عکس واسه جند ماه پیشه ..... خودم ندیده بودم دختری نذاشت ..... خواهرم که تقریبا" همه رو میشناسه .... اومد خونه و داشت ورق میزد بهم گفت دیدم بعله خانوم گلمه ..... اگه پیدا نکردی ازش عکس میندازم واست میزارم ..... هزار تا بوس مخصوص نگین انگشتر خونه


مرسی قربونت برم مثه اینکه اول مهرو دارم اما به لطف شما اول آبانم گرفتم باز عکسش بود....عکس اول مهرو گذاشتم تو وبش،اول آبانم میزارم
الهام مادر اينده
11 آبان 91 10:52
واي وندا خاله رو هم يه بوس اينجوري بكن چي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ایشالا تیانای ناناز مامانیشو ببوسه
مامان نوژاجونی
18 دی 91 22:54
عزیزم تو این مدت که نتونستم بیام پیشت چقدر پستهای جدید گذاشتی.سر فرصت میامو واسه تک تکشون کامنت میزارم


خوش اومدی خاله جون ماهم دلمون برات تنگ شده بود