همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خورشید خانه ام....

1391/8/14 12:50
نویسنده : مامان صدف
928 بازدید
اشتراک گذاری

 

اتقاقی نبود دخترکم

اینکه خورشید خانه ام بشوی

ازتو هر روز و شب غزل گویم

سوژه ی هر ترانه ام بشوی

 

اتقاقی نبود آمدنت

من تورا سال ها طلب کردم

بارها با لب تو خندیدم

بارها با تب تو تب کردم

                                                                          

 

تو که گنجشک کوچکم هستی

سر به آغوش مادرت بگذار

باز موهات توی چشمت رفت

گیره ی تازه را سرت بگذار

 

دوست دارم که باورت بشود

عشق یک اتفاق کوچک نیست

گر چه با بادبادکی مستی

عسلم عشق بادبادک نیست

 

عشق یعنی که دوستت دارم

عشق یعنی که دوستم داری

دست هامان  دور گردن هم

با تو خوشبخت میشوم آری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 آبان 91 14:25
قشنگ بودعزیزم


مرسی خانم گل
مامانی درسا
16 آبان 91 3:02
نازشو برم من ..... خورشید خونه


الهام مادر اينده
18 آبان 91 23:35
واي چه با مزه بود
ايشالله هميشه خورشيد خونت بتابه


مرسی عزیزم ایشالا نی نی خودت
مامان ساینا
21 آبان 91 11:37
مامان وندا دخمل نازت چقدر بزرگ شدهماشالله هزار ماشاالله روز به روز عزیزتر میشه مامانی زودی عکسای تیانا کوچولو رو بزار ببینمش عزیزموووو


عزیزم عکسشو گذاشتم تو وب خودش
مامان نوژاجوني
24 آبان 91 8:21
ماماني من هرموقع وبتون باز ميكنم پيغام ميده ؟invalid IDحالا بعد ميپر سه كه ميخواي پنجره باز شده روببندم كه نه رو ميزنم تازه باكلي ناز ميادبالا حالا نميدونم چي شده


نمیدونم مشکل از کجاست عزیزم مرسی که گفتین