همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارای کوچول موچول ما

1390/7/24 0:58
نویسنده : مامان صدف
352 بازدید
اشتراک گذاری

قطعه ای از آسمان شد سهم من

با شمیمی تازه از شوق بهار

تا "وندا" آمد در آغوش زمین

بسته شد تقویم نه ماه انتظار

الهی فدات بشم شمیم روح بخش زندگی که روز به روز شیرین تر میشی،نمی دونی وقتی نگات میکنم چه حس قشنگی دارمماچ

قند تو دلم آب میشه وقتی واسم ذوق میکنی و میذارمت جلو تلویزیون تا کارامو انجام بدم سرتو میچرخونی و با نگات دنبالم میکنیقلبقلب

دلم میخواد دنیا بایسته وقتی تو بغل یکی دیگه ای دستتو به طرف من میگیری و سرتو تکون میدی و میخوای بیای بغل خودمماچماچ

وای که میمیرم واسه وقتایی که داری گریه میکنی ولی تا صدامو میشنوی آروم میشیقلبماچ 

منم آرامش دارم وقتی خوابی و چشماتو باز میکنی ببینی کنارت هستم یا نه و وقتی منو کنارت می بینی یه لبخند میزنی و آروم میخوابی،اون موقعست که دوس دارم از خوشحالی جیغ بزنم تا دنیا بفهمه عروسکم با خیال راحت خوابیدهقلبماچ

نمی دونی همه این چه لذتی داره نفس نمی دونی...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

mamani helena
25 مهر 90 19:34
salam azizam are kheili shirine ke adam lahze be lahze dar kenareshon bashe va bozorg shodaneshono be nezare beshine kheili naze mashala vanda joon.mesle esmesh take
مامان سارينا
26 مهر 90 1:07
مامان معين
26 مهر 90 7:47
انشاا... كارهاي وندا كوچولو هر روز شيرين تر از روز قبل بشه و خدا براتون نگهش داره .
مامان محمد صدرا
26 مهر 90 11:52
عکس ن نی تون توی وب ما نمایش داده میشه! ما شالله چه نازه !
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
26 مهر 90 12:52
سلام مامان خانمی واقعا دختر شیرینی دارید ، خدا حفظش کنه . ان شاالله همیشه سلامت و خندون باشه
مامان رامیلا
26 مهر 90 13:41
عکس نازنازتونو تو منوی کاربریم دیدم خیلی بامزه است خدا حفظش کنه .
نگين
26 مهر 90 15:04
سلام خوشحال شدن عكس منداي عزيزرو توي ني ني وبلاگ ديدم . فرصت كرديد به ما هم سري بزنيد خوشحالمون ميكنيد
خاله مصی
27 مهر 90 14:26
خوشگل خانم چقدر شما بانمک ونازییییییییییییییی
ثمين
27 مهر 90 15:32
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
عمو روحانی
28 مهر 90 17:54
سلام ماشا الله .خدا براتون حفظ کنه
مریم(مامان روشا)
29 مهر 90 16:08
ای خدا چقدر گوگولیه این دخملی هزار ماشالا مامان خانومی عکسای بیشتر از خوشگل خانوم بذار راستی مامانی تا زیر یک سال بچه tv نبینه خیلی بهتره! برای هوش و خلاقیتش خوبه! البته نمیخوام فوضولی کنم گفتم شاید ندونی
پیش ما هم بیاینا


ممنون که گفتین خودمم تازه فهمیدم اگه تلوزیون نبینه بهتره
راحله
30 مهر 90 7:27
وای چه حس نازی داری ...خدا کنه زودتر نینی منم بیاد تو بغلمممم نینی خوشکلمون رو ببوس
مامان عسل
30 مهر 90 16:43
سلام ماشالا به وندا خانوم ناز خداحفظش کنه [
ممنون از لطفتون