همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عاشقانه با تو موقع شیر خوردنت

1390/7/23 0:55
نویسنده : مامان صدف
559 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس زیباییست مادر شدن،و من از خدا ممنونم که مرا لایق این حس دانستقلب

عشق من اولین باری که از ثمره وجودم نوشیدی تمام 15ساعت درد رو فراموش کردم 

و حالا دنیا رو بهم میدن

 وقتی

موقع شیر خوردن دست کوچولوتو میاری و یقه لباسمو محکم میگیری انگاری میخوای نذاری ازم جدات کنن 

وقتی

تو چشام زل میزنی و بعد یه خنده خوشگل بهم هدیه میدی و دوباره شیر میخوری

وقتی

هی موقع شیر خوردن باهام بازی میکنی و یه کوچولو میخوری و دور و برتو نگاه میکنی و میخندی و شیر میخوری و دوباره تکرار شیرین کاری هات

وقتی

خوابی و شیر میخوای لب بالاتو تیز میکنی و هِه هِه هِه میکنی و دستتو تند تند تکون میدی

وقتی

تو بغلم ایستاده نگهت داشتم و سرت رو شونمه و شیر میخوای سرتو میزنی رو شونم و هِه هِه هِه

وقتی

شیر خوردنت تمام میشه و سیر میشی خودت سرتو میکشی عقب و لبتو غنچه میکنی و خوابت میبره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرانه مامان مهرسا
23 مهر 90 12:18
سلام عزيزم من هم شما رو لينك كردم
مامان سارينا
26 مهر 90 1:08
نوش جونت خاله .