همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خدایا.....هر چقدر شکرت کنم باز کم است

1391/5/18 0:15
نویسنده : مامان صدف
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

خدای رحمان و رحیم روزی صد هزار مرتبه شکرت میکنم به خاطر فرشته ای که به ما هدیه کردی

روزانه کمه ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت


خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که با خنده هاش روح زندگی رو تو خونه پخش میکنه

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که وقتی گریه میکنه به هر دری میزنم تا آروم بشه و راضی نگهش دارم

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که نگران سلامتیش ، خوردن و نخوردن و خوابیدنشم

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که حاضرم تمام لحظه های عمرم کنارش باشم و باهاش بازی کنم تا بخنده ، حتی اگه به هیچ کارم نرسم

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که وقتی حرف میزنه تمام خستگیم از تنم بیرون میره و تمام انرژی های مثبت دنیا بطرفم سرازیر میشه

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که شبا بیدار می مونم تا خاطراتشو مرور و ثبت کنم و لذت ببرم

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که یک ثانیه کنارش خوابیدن آرامشی داره که هیچ جای دنیا نداره

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که غذا پختن براش بزرگترین خوشی دنیاست

خدایا ثانیه ای صد هزار مرتبه شکرت بخاطر عزیزی که با بودنش هستم و هستم و هستم

وندای نازم ، دردونه ی زیبای من ، بدون که به اندازه ی تمام آفریده های خداوند دوستت دارم و خوشحالم که تو رو دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مادر اينده
18 مرداد 91 9:30
خدا رو شكر .
خدا اين نازنين و براتون حفظ كنه


ممنون ، خدا نی نی شمارو هم حفظ کنه
مامان خورشید
18 مرداد 91 11:08
وای قربون اون دستات بشم که داری دعا می کنی
دوست دارم واسه ماهم دعا کن


خدا نکنه عزیزم ، باباش که عاشق این دعا کردنشه
نایسل جون
18 مرداد 91 11:31
واقعا خداروشکر.....


رها
18 مرداد 91 15:29
سلام عزیزم. ماشالله نینی نازی دارین.ممنون که به فروشگاهم سر زدین.
نه عزیزم من نینی ندارم،هنوز دخملم


ایشالا مامانی هم میشی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مرداد 91 16:46
عزیزم ممنون که به ماسرزدین مشاله به این خوشگل خانوم یه عالمه اسپنددودکن براش مامانی جون
عزیزم سایت بافتنی اینه http://handmade.blogfa.com/post/83


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مرداد 91 17:00
عزیزم فکرکنم آدرس بافتنی عوض شده الان فهمیدم
ninibaft.ir


بازم ممنون، آرمیتا جون ببوسین
نایسل
19 مرداد 91 23:22
aziiizam ishala ke chizi nis vase dandoonashe hatman
عفونت ادراری نداره؟


چرا عزیزم عفونتش ادراریه
نایسل
19 مرداد 91 23:22
تو هم برای من دعا کن


اگه لایق باشم چشم
مریم(مامان روشا)
21 مرداد 91 15:56
ای جونم خدا براتون حفظش کنه عزیزم


ممنون عزیزم ، ایشالا خدا روشا جون واستون نگه داره
بابا اسماعیل
22 مرداد 91 22:04
منم با نظر مامان صدف کاملا موافقم که هر چه قدر خدا رو شکر کنیم بازم کمه.دوست دارم یه عالمه


خدارو شکر شکر شکر
fatemehh
1 شهریور 91 17:50
سلام ببخشید اشتباه نوشتم آزمایشگاه پاستور
عالیه دکترش اینو معرفی کرد
دستگاههای پیشفته دارن
بد نباشه؟
مگه همشهری هستیم؟


ممنون که گفتین،یه چکاپ باید بشه..... بــــــــــــــله مام شیرازی هستیم