همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

این روزها.....

1391/4/27 2:38
نویسنده : مامان صدف
700 بازدید
اشتراک گذاری

عطر یاسم....باغ گیلاسم

هر روز که میگذره ثانیه به ثانیه اش خاطره ست....هر لحظه با مزه تر و بازیگوش تر میشی

گریه هات لوس لوسی شده.....وقتی چیزی میخوای یا میخوای بابا ببردت بیرون بغض میکنی....توی خواب دست میزنی.....در حین بازی یهو رو زمین دراز میکشی....پرینتر بابا رو روشن و خاموش میکنی.....مدادو خودکارو ماژیکای بابا رو هی میذاری تو دایره های سر جاشون هی برمیداری.....Dvd player رو هل میدی تا از پشت میز بیافته....طی سه جلسه ست بابا میبردت حمام و من میام میشورمت و از حمام کردن لذت میبری.....اسباب بازیهاتو تق تق میزنی بهم....موبایل و میذاری تو لیوان و لیوان و به زور میذاری تو پارچ آب.... سر بطری آب معدنی رو میذاری روشو بر میداری اونم درسته درست.... خودت با قاشق یه کم بستنی میخوری(یه بستنی لیوانی رو تو پنج نوبت میخوری،روزی یه کم)....لواشک خوردی....دیگه با لیوان هم به خوبی آب میخوری....هوراااااااااااااااااااا

فدات بشم مامانی، کوچولوی ناز خودمی

با هم دیگه مادر و دختری رفتیم پارک

عکس بازم هستا در ادامه ی مطلب

یه دفعه اومدم دیدم قاشق و انداختی کنار و داری با زبون و چار چنگولی سوپتو میخوری

خیلی نون دوست داری، سر بطری رو ببین(هر چیزی رو که تو دستت بگیری نمی اندازیش زمین)

همون دراز کشیدناست که گفتما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان صدف
27 تیر 91 3:45
سلام به شما و دختر نازتون وندا جان
به صورت اتفاقی وبلاگتونو باز کردم و متوجه شدم شما هم مثل من مامان صدف هستی خیلی خوشحال شدم که همنام خودم رو توی این سایت دیدم منم پسرم تو ماه مرداد به دنیا اومده البته 25 مرداد این تشابه رو به فال نیک میگیرم و برای شما و دختر تازتون آرزوی سلامتی و بهروزی میکنم


مرسی عزیزم منم از آشناییتون خوشحالماما عزیزم نتونستم وبتونو باز کنم

مامان نوژاجوني
27 تیر 91 9:44
قربون دخترنازمون بشم كه كاراش اينقده بامزه اس.


مرسی عزیزم زنده باشی
مامان صدف
28 تیر 91 0:41
http://boorboori.niniweblog.com
این آدرس وبلاگ ایلیا جون هست خوشحال میشیم به ما سر بزنین



حتما اومدم عزیزم
الهام مادر اينده
28 تیر 91 0:55
الهي قربونت برم با مزه با اين غذا خوردنت
واي ببين چكار كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


زنده باشی خاله جون
مریم(مامان روشا)
28 تیر 91 14:43
ای جونم که چه خوردنی شدی خاله
نوش جونت عشقم هرجوری طلبه ای بخور ...ما مامانا صبرمون زیاده


آره واقعا صبر ایوب نبی رو خدا بهمون داده
نایسل
29 تیر 91 1:38
آخ الهی فداش بشم من خوردنی خاله


زنده باشی خاله جون
نایسل
29 تیر 91 1:38



نایسل
29 تیر 91 9:51
اره هر چی خدابخواد


واقعا،بسپار بخودش
مامانی درسا
1 مرداد 91 1:04
ای جونم مثل ماه شدی وندایی دلم غش رفت خاله .... با این کارات ..... این اولی سوپه خوردتت ها


آره دیگه همه دوست دارن این دخمل و بخورن حتی سوپش، می بوسمت خاله جون