همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

ماه آسمونم

1391/4/18 5:32
نویسنده : مامان صدف
863 بازدید
اشتراک گذاری

تو که ماه بلند آسمونی    منم ستاره میشم دورتو میگیرم

اگه ستاره بشی دورمو بگیری     منم ابر میشم روتو میگیرم

اگه ابر بشی رومو بگیری     منم بارون میشم نم نم میبارم

اگه بارون بشی نم نم بباری     منم سبزه میشم سر درمیارم

اگه سبزه بشی سر در بیاری     منم گل میشم و کنارت میشینم

ماه من ، یکی یه دونه ی من

الان که برات مینویسم یازده ماه و یازده روز و یازده ساعته از اومدنت به زندگی ما میگذره و چقدر این یازده ماه زیبا و تماشایی بود

چقدر زود گذشت ، همه ی دنیای من کم کم داریم به لحظه ی ناب تولدت نزدیک میشیم

به روزی که بهترین و زیباترین لحظه ی  زندگی ما ساخته شد ، روز تولد تو ، فرشته ای که با زمینی شدنش تولدی دوباره به ما بخشید و بهانه ای تازه برای زندگی آفرید

خدایا به خاطر عزیزی که خلق کردی و ما رو لایق تربیتش دونستی ازت ممنونم

خدایا شکرت که ما وندارو داریم

شمارش معکوس تولدت شروع شد 19 روز مانده به تولد ماه خونه ی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
19 تیر 91 2:56
آخی عزیزززز دلمم قربونش
بشم من
ایشالا تولدشش
اره عزیزممم سال دیگه برات جبران میکنم غصه نخور ماهم


ایشالا زنده باشی گلم،ممنون دوست خوبم
الهام مادر اينده
19 تیر 91 10:14
الهي فدات بشم جيگرم .كم كم داري 1 ساله ميشي عزيزكم .داري بزرگ ميشي و روز به روز شيرينتر .
الهي هميشه لبات خندون باشه نمكي


مرسی خاله جون ، همین طور لبان شما
نایسل
20 تیر 91 3:11
آخی عزیزم بوسس


booooos
مامانی درسا
21 تیر 91 10:07
من فدات .... قربونت برم که الان دیگه سه روزی هم گذشت و شده 16 روز دیگه ..... عزیرم عسلم منتظر تولدت هستم گلبرگ خاله ..... هزار تا بوس


مرسی عزیزم ،زنده باشی آره دیگه چیزی نمونده
مامان خورشید
21 تیر 91 12:53
سلام صدف عزیزم
ماشالله وندای عسلم مثل ماه شده
عزیزم وسایل تزیینی لیلیا شد 160 تومن
غذاهاشم شد حدود 100 تومن
کیکشم شد 40 تومن


ممنون خورشید نازنین
نایسل
26 تیر 91 21:40
مرسی عزیز دلم من عاشق دوقولو ها شدممم
مثه عروسک میمونن


آره واقعا همه ی کوچولوها فرشته هستن،من از وقتی خدا وندارو بهم داده عاشق نی نی شدم ،قبلا این جوری نبودما