همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا خانم وروجک

1391/3/25 5:42
نویسنده : مامان صدف
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه آسمونی من

مامانم ، عزیزم این روزها خیلی بازیگوش شدی ، یه دقیقه یه جا بند نمیشی

هی از تک پله آشپزخونه میری بالا و میای پایین

قربون من من گفتنات بشم که یک ساعت طول میکشه بخوابونمت و تا میذارمت سر جات و میرم کارامو انجام بدم چهار دست و پا از اتاق میای بیرون و همین طور هم میگی من من من تا بغلت کنم

وروجک خونه توی روروئکت نمیشینی اما دوست داری از بیرونش با عروسکاش بازی کنی منم باید بگیرمش تا نره و شما نیفتی

خوشگلم وقتی می خوای بخوابی و می می هم نمی خوای (خود کفا بخوابی ) چشمای نازتو بهم دیگه فشار میدی ، انقدر هم خوردنی میشی

این روزا همش بغلمی و باهم دیگه مسیر اشاره کردناتو دنبال میکنیم

خودت دستمو میاری جلو صورتم و میگی ای یعنی می خوای دالی بازی کنیم

دخمل باهوشم لی لی حوضک بازی می کنی بیا و ببین ، میگم لی لی حوضک انگشت اشارتو میذاری کف دستم و بعد هم شروع میکنی انگشتامو یکی یکی می بندی

قند عسلم  وقتی تو خونه می چرخی واسه خودت هی آواز هم می خونی

دت دت دت دت   دتیش دتی دتی        ات ات ات ات ات        نننننننننننننننننن با فتحه      بت با فتحه

انگشت اشارتو هم میکنی تو دهنت و میگی هوف مثل فوت کردن

الهی بمیرم مامانی که تا حالا دوبار انگشتتو گاز گرفتی یه بار وقتی فقط دوتا دندون داشتی و یه بارم با چهار تا دندونت و هر دوبارشم خیلی محکم بود و دردت اومد و انگشتت سیاه شده بود

خدارو شکر الان چهار روزه که وعده های غذاتو می خوری از 20 خرداد

ماکارونی و هندوونه خورون

آخرش یه تکه کوچولو از توپتو با دندونای فسقلیت کندی ، این النگوتم ١٨ خرداد واست خریدیم خیلی دوسش داری و توی طلا فروشی نذاشتی واست بذارن توی جعبه....برعکس من که طلا دوست ندارم

این خرگوشی هم عمه گلناز بهت هدیه داده روزی که رفتیم مغازش (عمه مغازه ی سیسمونی راه انداخته) خیلی دوسش داری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نایسل
25 خرداد 91 2:22
مگه توپم خوردن داره جیگرم


منم همین و میگم اما کی گوش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل
25 خرداد 91 2:31
وای عزیزم
به عقلم نرسید دیگه اگه بدونی چی شدددد


تجربه س دیگه
نایسل
25 خرداد 91 2:31
ججیگررر نی نی تو خام خام با انی عکسای خوشملش


مرسی عزیزم می بوسمت
mamani helena
25 خرداد 91 12:24
vay asheghetam khordaniiiiiiiii mamani ma ham be roz shodimaaaa


سلاااام بالاخره اومدین؟ اومدم با سرعت نور
الهام مادر اينده
26 خرداد 91 0:28
جيگرتو با لباس نارنجيه مثل هنديها شدي عسل خاله


مرسی خاله ولی این لباسس نیستا دستماله
مامانی درسا
26 خرداد 91 14:43
الهی قند عسل پس جرا خودتو گاز میگیری مثا درسا که موهاشو میکشه ...... الهی من من خدا این وروجکا جقده شیرینن ..... زنده باشی گلم


آره واقعا خیلی شیرینن، ممنون عزیزم
نایسل
27 خرداد 91 21:40



برا شما هم
مامان الینا
28 خرداد 91 3:04
واااااااااااااااااااااااااای نازی جیگر خوش خوراک من


مرســــــــــــــی
مریم(مامان روشا)
28 خرداد 91 12:25
ای خاله دورت بگرده با اون النگوی خوشگلت مبارکت باشه عزیزم
نوش جونت بخور خاله گوشت بشه به تنت
اوه اوه آواز خوندشو ببین توروخدا...عاشقتم


مرسی دوست گلم، ما هم عاشقتونیم
مامان خورشید
28 خرداد 91 18:07
ماشالله عزیز خاله چقدر شیطون شدی و ناز دوست دارم کوچولوی خوردنی
صدف جون مرسی از این که به فکرمون بودی این مدت درگیر گوش لیلیا بودم توی وبش نوشتم عزیزم
مرسی دوست خوبم خوشحالم که همچین دوستی پیدا کردم بوسسسسس


ممنون دوست خوبم،اومدم ببینم چی شده
مامان نيما
30 خرداد 91 16:08
سلام عزيزم با اجازه لينكتون كردم.وندا جون رو هم ببوسيد


ممنون که به ما سر زدین ، شمام لینک شدین
مامانی درسا
31 خرداد 91 12:20
گل من کجایی نیستی خاله دلمون تنگیده


اومدیم خاله
مریم(مامان روشا)
2 تیر 91 0:18
پیشاپیش تولد دخملی مبارک .عزیزم من تجربه ایی تو ی این زمینه ندارم برای تولدش اگرنه حتما" کمک میکردم ولی فکر نکنم خیلی فرق کنه....اول افطاری بده بعد جشن رو برگزار کن تازه با یه تیر دوتا نشون زدی


ممنون عزیزمف لطف کردین خودمم تو همین فکرم دیگه کاری نمیشه کرد
مامان نوژا
3 تیر 91 10:31
ای جونم توپ که خوردنی نیست


منم بهش میگم:o