همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

روزهای قبل تولد

1391/4/1 2:11
نویسنده : مامان صدف
401 بازدید
اشتراک گذاری

گل من ،خوشگلم یک ماه و شش روز مونده به اولین سال تولدت

ما هم در تدارک ، اما گلم توی ماه مبارک رمضانه و من تا حالا توی این ماه مبارک از این جشنها نرفتم و نمی دونم چطور برگزارش کنم

تزئینات رو آماده کردم (خود خودم) و امروز هم می خوایم بریم آتلیه چندتا عکس بندازیم البته یه فکرایی هم واسه عکس یکسالگیت دارم

مامانا اگه پیشنهادی دارین برای جشن توی ماه رمضان خوشحال میشم بهم بگید

مرســــــــــــــــــــِی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
1 تیر 91 18:35
آخی من هیچ ایده ای ندارمم نمیدونم چی بگممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
شما هم اگه بخواین میتونین فرش همیشه توی ماشین بزارین شامتونو ببرین ساندوچ کنین بیرون بخورین دخترم تو پارک گردش کنه اصلا سخت نیست عزیزممم


مرسی ، آخه ما دیگه نمی تونیم تا دیر وقت تو پارک بمونیم و نهایت تو پارک بودنمون 2 ساعته
helma
1 تیر 91 21:49
elahi jijaleto bokholam man vanda nafaaaaaaas fk kon too jashnesh che aroosaki mishi


مرسی
مامان نوژا
4 تیر 91 23:53
گلم تولدنوژای من هم توی ماه رمضانه .منم نمیدونم چیکارکنم .حالا نگران نباش تااون موقع یه کاری میکنیم دیگه.ببوس گل دخترمونو


مرسی ،نوژای خوشگلمو هم ببوسین
مامانی درسا
6 تیر 91 2:27
از حالا تولدت مبارک قند و نباتم ..... انشاالله 120 ساله شی نه نه 120 سال کمه همیشه همیشه زنده باشی گل گلابم ...... عزیزم من فدای او دستت که همش تو دهنته ...... خانمی باید بعد از افطار برای روزدارها هم یه فکری کنی یه کم سخت میشه ...... اگه میتونی بذار برای بعد ماه مبار ک


ممنون عزیزم