همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

یه شاهکار از وندا

1391/3/22 5:41
نویسنده : مامان صدف
421 بازدید
اشتراک گذاری

دختر دوست داشتنی من

یه حرکت رفتی اونم از نوع درجه یک

دخمل نامبر وان من ، خونه ی مامان سوسنی خوابیده بودیم .......

چشمامو باز کردم دیدم کمرتو چسبوندی به سینه ام و سرتو گذاشتی زیر گردنم......

خودتم بیدار شدی و از بالا نگام کردی .......

منم کم مونده بود غش کنم ...... گفتم هستم مامانم و سرتو بوسیدم....چشمای خوشگلتو گذاشتی رو هم و خوابیدی

منم چشمامو بستم .........که احساس کردم داری تکون میخوری ....

نگات کردم .........چی دیدم........

برگشته بودی سمت خودم تا این جوری بخوابی.......

یهو دستتو انداختی دور گردنم و خوابیدی....وای خدایا این فرشته ی منو خیلی عزیز آفریدی.... خیلی دوست داشتنی

الهی قربونت برم من ، الهی دورت بگردم آخه من از ذوق میمیرم که با این کارات

حیف فقط حیف که نتونستم ازت عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مادر اينده
22 خرداد 91 9:55
واي دلم غششششششششششش ميره واست خانومي


ما هم دلمون واسه اون نی نی تو راه.....
نایسل
22 خرداد 91 11:55
ای جان دلممممم
عزیزم 2 دفعه اونو وقتی که فهمیدم سقط شده بود


ایشالا دوباره مامان میشی
نایسل
22 خرداد 91 11:55
مرسی عزیز دلم منم اینجا رو شمارو خیلی دوست دارممم بوسس مهربونم


بـــــــــــــــوس
نایسل
23 خرداد 91 15:51
مرسی عشقممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


نایسل
23 خرداد 91 21:12
قربونت برم مرسیییییییییییییییییییییییییی


مامان نوژا
24 خرداد 91 14:49
سلام دلم غش رفت واسه قيافه نازت عزيزم.چقده قشنگي.ايشاله كه هيچ وقت مريضي سراغت نياد.خيلي دوستت دارم بوسسسسسس


ما هم دوستت داریم خاله جون، نوژا جون ببوسین
آزاده و ساینا
24 خرداد 91 19:22
سلام عزیزم مرسی از لطف و محبتتتتتتتتتتتتون و تبریک تولددد ساینا چه گل دخملی دارین خدا نگهش داره الهی


ممنون عزیزم که به ما سر زدین
مامانی درسا
27 خرداد 91 0:49
الهی بگردم حس قشنگیه دل منم ضعف رفت مامانی .....


آره هر موقع یادم می افته قند تو دلم آب میشه