همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارای دردونه ی خونه ی ما

1391/3/22 5:38
نویسنده : مامان صدف
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ، یه عالمه خبر دارم برات

رفتیم خونه ی جدید مامان سوسنی اینا رو دیدیـــــــــــــــــــــــــــــم ، خیلی خوشگله

شما هم یه کارایی کردی..........مثلا...

عشق من دستتو می بری بالا به نشونه ی الهی شکر گفتـــــــــــــــــــن ( مامان سوسنی یادت داده ها)

میگی : اده ، بیا ، اسه ( مرسی)

دردونه ی من وقتی می خوای چیزی رو برداری که در دسترست نیست بهش اشاره می کنی و با جیغ میگی اه با کسره

وقتی هم  ناراضی هستی ........باز جیغ و اه و البته به همراه زدن تو صورتم و تا میگم مامان نازی دستتو میکشی رو صورتم

گل بهاری صدای پخش ماشین و کم میکنی و و وقتی زیادش میکنی با ذوق شروع می کنی به دست زدن

عاشق رانندگی کردنی و مرتب هم برف پاک کن میزنی

 

عسلم عاشق اینی که با کلید و پریز بازی کنی و تا از کنار یه کلید رد می شیم با انگشت اشاره نشونم میدی و میگی اِه اِه اِه و چراغارو خاموش و روشن می کنی

فدات بشم وقتی میگم نه اینو برندار می شینی و سرتو می اندازی پایین و گاهی هم  بغض می کنی

وقتی می خوای به چیزی دست بزنی اول نگام میکنی اگه اجازه دادم برمیداری

جیگر طلا خیلی خیار و هندوانه دوست داری

ناز دار من بالاخره موز خوردی فقط یه برش کوچولو اما اینم خوبه

برا اولین بار امروز یه زرده ی تخم مرغ کامل خوردی ، اما به سفیده ش حساسیت داری دیروز با یه کم فورا چند تا لکه قرمز تو صورتت دیدم

امیدم شبا که می خوای بخوابی سرتو میذاری رو دستم و هم می می میخوری و هم می خوابی و چند بار رو دستت برمیگردی و دوباره روی ماهتو میکنی سمتم تا کامل خوابت ببره و کامل برمیگردی رو اون دستت و سرتو میاری عقب ، باسنتو هم جابجا می کنی و  می خوابی

تا باباجونو میدیدی میگفتی بابا من من من تا بیان و بغلت کنن و کیفشونو میگرفتی و بازی میکردی

از کنار آیفون ، کلیذ برق ، زنگ در ، کلید آسانسور که رد میشیم میگی من من تا خودت دکمه رو بزنی

فدای خودتو این بازیگوشیات و کارای دلنشینت بشم من

خیلی خیلی این حرکتتو دوست دارم

خانم کوچولوی نازم خیلی عینک آفتابی دوست داره ، یه دونه واست گرفتیم البته انقدر براش ذوق کردی که واست خریدیمش آخه فکر نمی کنم خوب باشه

فندق فسقلی توی خواب هم دیگه برای می می گریه نمی کنی ، بلند میشی . اگه پشتم بهت باشه با دست کوچولوت میزنی به کمرم تا بیدارم کنی الهی قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مادر اينده
22 خرداد 91 9:58
واي كي گواهینامتو ميگيري عسل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فداي لبات بشم.خدا رو شكر كه كاملا خوب شدي


به همین زودیا، مرسی خاله جون