همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

روزهای غمناک

1391/3/11 5:34
نویسنده : مامان صدف
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم

مامانی 3 هفته پیش بود که تو مدفوعت خون دیدم البته کم بود اما همین منو تا مرز مردن برد ، بردمت پیش دکتر البرزی و گفتم که غذا هم نمی خوری ، واست آزمایش ادرار نوشت و چند روز بعد دوباره جواب آزمایشو بردیم نشون دادیم گفت عفونت نداره اما باید دوباره تکرار بشه چون درست ادرارشو نگرفتین و چند تا میکروب باهاش قاطی شده

اومدیم خونه و روز بعد اسهال گرفتی ، 12 مرتبه دفع داشتی خیلی نگرانت شدیم ، رفتیم پیش دکتر ظهوری که اونم گفت چیزیت نیست مثل دکتر البرزی ، اما بهت داروی او آر اس و شربت کوتریموکسازول داد،

داروهاتو مرتب بهت میدادم اما فقط شربتو می خوردی تا اینکه  دیشب ساعت 3 دیدم داری تو تب می سوزی فورا بابا رو صدا زدم و تا صبح بالا سرت نشستیم و من گریه می کردم و رو سرت دستمال میذاشتم و بابا هم پاشویه ات میکرد ، قطره ی استا مینوفن هم بهت داده بودم اما تبت رو 40 بود ، ما هم پاشویه رو ادامه دادیم تا اینکه تبت پایین اومد ، صبح ساعت 7 بود که احساس کردم داری می لرزی با ترس صدای بابا زدم و پتو کشیدم روت و گرمت کردم ، اما تب هم داشتی ، داشتم دیوونه می شدم و فقط کارم شده بود گریه و با گریه ازت مراقبت می کردم، بابا هم سرکار نرفت بردیمت بیمارستان مادر و کودک ، دکتر عیدی نژاد بود ، ویزیتت کرد و گفت نگران نباشین این ویروسه شایع شده دندون هم داره درمیاره ، دارو بهت داداما تبت هی قطع میشه دوباره میاد آزمایش ادرارت هم تکرار کرد،

خدای مهربون بخاطر همه ی مادرای خوب دنیا به منم که یه مادرم نگاه کن و دختر کوچولومو حفظ کن و شفا بده ، آمین

دوستای گلم برای دخترکم دعا کنید چیزیش نشه و دوباره سالم بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
11 خرداد 91 10:15
وای
بمیرم براش
آخی وای عزیزم ایشالا خوب میشه
بجه طفلکیییی


خدا نکنه ممنون عزیزم
نایسل
11 خرداد 91 10:16
نزار تبش بالا بره خیلی چک کن خیلی


الان دیگه تب نداره ممنون
نایسل
11 خرداد 91 10:16
وای خدا یه کار کن زودی خوب بشه نی نی


مرسی عزیزم
الهام مادر اينده
12 خرداد 91 14:12
خاله برات بميره و بي حاليتو نبينه..وندا جونم بهتر شده ؟


خدا نکنه خاله جونی الان کاملا خوبه
هلما
12 خرداد 91 20:32
بمیرم الهی که مریض شدی عروسک


خدا نکنه گل من
مامان نوژا
13 خرداد 91 9:42
سلام.ايشاله كه چيزي نيست.ناراحت نباش.ميدونم چه حسي داري .به خدا توكل كن زودخوب ميشه


ممنون عزیزم ، ممنون از دلگرمی هات
مریم(مامان روشا)
14 خرداد 91 17:38
الهی من بمیرم که تو این همه مریضی داشتی
دوستم نمیتونم بگم نگران نباش ولی همش مالِ این هوای بدِ ....ایشالاکه دخملم زودی خوب میشه


خدا نکنه عزیزم......آره امان از این هوا
مریم(مامان روشا)
14 خرداد 91 17:38
برخیز که قدسیان جوابت بدهند

وز کوثر معرفت شرابت بدهند

چون ماه رجب باشدو اعیاد علی

کعبه مانند صدف در دل خود گوهر داشت

گوهری زینت هستی چونان حیدر داشت

یک پیاله ز می اش مست کند عــــالم را

آنکــه اندر قدحش باده ای از کوثر داشت



خیلی زیبا بود مرسی دوست گلم
مامان الینا
15 خرداد 91 13:37
وااااااااااااای نازی انشاالله که زودی خوب میشه عزیزم نگران نباش ببوس دختر گلت رو


ممنون از دعای خوبت
مامان الینا
15 خرداد 91 13:38
عیدتون وروزهمسری هم مبارک باشه


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک

مامان خورشید
15 خرداد 91 15:32
خاله فدات بشم من چی شده عشقم؟
صدف جان اگه کمکی از دست من برمیاد خبرم کن
ایشالله زودی خوب میشه زود بیا خبرشو بده دلم ترکید


خدا نکنه عزیزم....ممنون دوست خوبم