همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

دو تا عکس از 9 ماهگی...بمونه یادگاری

1391/3/7 0:55
نویسنده : مامان صدف
473 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانمی تو ماهی که گذشت رفتیم نمایشگاه خودروهای کلاسیک

 

مسئول نمایشگاه هم ازت عکس گرفت ولی تا خواست از یه زاویه ی دیگه هم ازت بگیره ترسیدی و زدی زیر گریه

گلم اینجا هم رفتیم باغ جنت و مامان جون گل زده به موهات

 

قشنگترینم انقده حرفمو گوش میدی......میگم بخواب سرتو میذاری رو دستم

میگم کیه کیه در میزنه فورا میزنی به در اتاق

میگم بیا میای

میگم نه این خوردنی نیست فورا هر چیزی که کردی تو دهنت و میاری بیرون

از 7 ماهگیت هم به هر چیزی که میخوای دست بزنی اول به من و بابا نگاه میکنی اگه گفتیم بردار یا خندیدیم برمیداری

هر چیزی که میخوری دستتو میاری بالا به منم تعارف می کنی و حتما هم باید بخورم

توپ بازی رو هم خیلی دوست داری

هر موقع می می میخوای میای و  تو بغلم میخوابی

سرتو کج میکنی و میذاری رو پام یا به سینه ام میچسبی

اگه سرت به جایی بخوره دوباره خیلی آروم و با احتیاط سرتو میزنی به همون جا

امروز داشتیم کلاغ پر بازی میکردیم(فکر کن من چه کیفی میکنم باهات همبازیم)

کلاغ پر گنجشک پر کبوتر پر عروسک پر

فقط خوندم عروسک که پر نداره خودش خبر نداره

دیگه دست نزدم........یهو دیدم ....شروع کردی به دست دستی....دست منم گرفتی و زدی بهم

وای مامان به قربونت بره یادت بود که این قسمتشو دست میزدم واست

تا یه آهنگ میشنوی هم شروع می کنی به دست زدن

دل منم ضعف میره با این کارات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هلما
7 خرداد 91 11:37
higareto bokhoram vanda k inghad namakiii


ممنون عزیزی
هلما
7 خرداد 91 11:39
jigaret o bokhoram vanda k inghad shirini


دوست دارم هلما جونم
نایسل
7 خرداد 91 18:29
اخی عزیززززز دلمممممممممممممم


مسی
نایسل
7 خرداد 91 18:29
از طرف من ببوسش خوشملم




حتما خاله جونی
نایسل
7 خرداد 91 18:29
مرسی بهم سر زدی


الهام مادر اينده
8 خرداد 91 10:58
فدات بشم دردونه كه حرف گوش ميدي
فقط چرا به من گوش نميدي و نمياي بغلم


خدا نکنه خاله جونی ، میاد غصه نخور
مامانی درسا
9 خرداد 91 14:24
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


حتما عزیزم
مریم(مامان روشا)
10 خرداد 91 17:48
آخ بخورمت با اون دندونات عزیزم منم دلم ضعف میره این عکساتو میبینم
قربون دخمل حرف گوش کنم برم


خدا نکنه خاله ی مهربونم
نایسل
10 خرداد 91 23:03
عزیزززز دلممممممم



مرسی خاله جون
نایسل
10 خرداد 91 23:03
عاشق اون دوتا دندوناشو نگا توروخداااااااااا


آره منم عاشقشم
مامانی درسا
12 خرداد 91 2:04
وای این عکسه که گل داره ماه شده و اون عکس ماشینی هه هم کلی قیمت داده به ماشینه بخدا ..... خوردنی خاله س دیگه


مرسی عزیزم همیشه به وندا لطف دارین
مامان خورشید
15 خرداد 91 15:33
قربون اون دندونات بشم من


خدا نکنه خاله جونی
مریم(مامان روشا)
17 خرداد 91 13:44
سلام عزیزم وندای نازم چطوره ...توروخدت آپ شدی منو بی خبر نذار


خوب خوب..... حتما دوست نازنینم