همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین سفر وندا روزی خوب بعد از ......

1391/3/17 18:59
نویسنده : مامان صدف
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی نازم

خدارو شکر حالت کاملا خوب شده

دوستای گلم ممنون از همتون که تنهام نذاشتین

پنجشنبه ساعت10.30  وندا رو بردم یه دکتر عمومی دکتر عبدالهی ، تا وندارو دید گفت خانم این بچه عفونت داره ، خدارو شکر کن که با این تب چیزیش نشده ،داروی سفکسیم و فورازولیدون و استامینوفن بهش داد و گفت سریع شروع کنم

سه مرتبه که داروهاتو بهت دادم خدارو شکر تبت قطع شد، از مطب دکترکه اومدیم مامان سوسنی هم اومد خونمون و جلوی من خودشو میگرفت که گریه نکنه اما آخرش..... داروهاتو هم بهت دادن

خاله صبا هم مرتب زنگ میزد و احوالتو می پرسید و همش گریه میکرد ، ما هم که رفتن خونشون و کنسل کرده بودیم ، دوباره تصمیم گرفتیم بریم ، ساعت یک ظهر بود که حرکت کردیم و تا عصر تبت کامل قطع شد و و حتی برای ناهار که ایستادیم از ناهارتم خوردی و خیار هم خوردی ، اما توی راه همش خوابیدی ، کسل بودی ، بابا هم هی دعا میکرد پاشی و بازی کنی

شب ساعت 2.30 بود که رسیدیم کرج انقدر خاله با دیدنت خوشحال شد ، خیلی هم شما با خاله انس گرفتی حتی وقتی کنارت بودم و خاله می رفت دنبالش گریه می کردی 

خیلی بهمون خوش گذشت ممنون خدا جون که سلامتی کوچولوی نازمو بهش برگردوندی و ما دوباره بازی کردنشو دیدیم و شاد شدیم

اینم یه عکس از باغچه ی قشنگ خونه ی پدرشوهر خاله

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
17 خرداد 91 19:53
ای جان عسیسسسس دلم خداروشکر که خوبی


مرســــــــــــــــــی
نایسل
17 خرداد 91 19:53



مهدی خان
17 خرداد 91 19:58
چه دخمل قشنگی!... خدا همیشه سلامت نگه ش داره!


ممنون شما لطف دارین
مامان خورشید
17 خرداد 91 21:07
وندای عزیزم خدارو شکر که خوب شدی خاله دوست دارم
صدف جون ایشالله دختر گلت همیشه دور از بلا باشه عزیزم


ممنون از لطفت عزیزم ، ایشالا لیلیا جون هم همیشه شاد و سلامت باشه منم خیلی دوستون دارم
مامانی درسا
18 خرداد 91 2:03
الهی بگردم خاله فقط چند روز بهت سر نزدم ها ........ مریض شدی ...... خداروشکر که حالا خوبی ..... عزیزم دیگه مریض نشی ها ......


خدا نکنه خاله جون......ممنون عزیزم
الهام مادر اينده
20 خرداد 91 7:52
سفرت بسلامت عزيزم .خدا رو شكر كه خوب شدي


مرسی خاله الهام
مریم(مامان روشا)
20 خرداد 91 17:29
خداروشکر عزیزم ...ایشالا همیشه گل خنده رو لباتون باشه...نه اشک تو چشماتون
عجب باغچه ایی جای ما خالی
وای اون گل خوشگل کیه لابه لای شاخه ها...وندای نازم میبوسمت


واقعا جاتون خالی بود ، ممنون خاله از دعای قشنگتون