همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندای این روزها

1391/2/19 5:18
نویسنده : مامان صدف
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم ،خوبی مامان ؟ من که به خاطر غذا خوردنت شاده شادم

نفسم امروز دو روزه که با یه برنامه ی جدید بهت غذا میدم و خدا رو شکر به قول خودت به به می خوری

جیگر گوشه ی ناقلای من ، هر جا میرم دنبالم میای و باید حتما بغلت کنم ،

تازه از تک پله ی آشپزخونه هم میای بالا ،البته پتو انداختم تا مثلا ضربه گیر بشه

وقتی داری چهار دست و پا میای طرفم و منم یواش میام پیشت که متوجه نشی و آروم بغلت میکنم انقدر ذوق می کنی و دست وپاهای کوچولوتو تکون میدی که میخورمت

یه دونه ، قبلا واسه نی نای نای دستتو مشت میکردی اما الان انگشتاتم تکون میدی

وای وای وای دخمل عشوه ای من وقتی لوس لوسی گریه می کنی دیدن داری قربونت بشم ، اول میگی اهه اهه اهه بعد بی صدا چشماتو چند بار بهم میزنی و حالت لبتو کجو مووج میکنی مثل حالت گریه ،

من و بابا کلی ذوق میکنیم بازم لوس شـــــــــــــــــو باشه

عاشق تاب تاب شدی دردونه ما چیکار کنیم که تاب خودتو هم نمی خوای و حتما باید بریم پارک؟

 رفتیـــــــــــــــــــــم پارک...

اگه یه نی نی تو تاب بود هی به تاب اشاره میکردی و می گفتی ای ایــــــــــــــی تا کوچولو پیاده بشه و وقتی هم سوارت می کردم دیگه پیاده نمی شدی و جیغ می زدی...

راستی فندقم جیغ میزنی بیا و ببین ، اونم مواقعی که وسیله ای دستت باشه و بخوام ازت بگیرم

نانازی من وقتی می خوای بغلت کنم یه کم گریه می کنی اگه دیدی دارم برات شعر می خونم تا سرگرمت کنم یهو یه الف با کسره اونم با فشار و تاکید همراه با گریه میای که خودتم می افتی رو سرفه

گل بهارم هر جای خونه که باشی تا میگم وندا بیا نگام می کنی و تا با انگشتام بیا بیا رو نشونت میدم سریع میای پیشم

انقده ذوق می کنی که می تونی دستتو بگیری به یه تکیه گاه و وایسی

انقده می خندی وقتی میای و خودتو می رسونی به مامانت

و انقده اینا برای منم دوست داشتنی و هیجان آور هستن که هر لحظه دوست دارم تکرار بشن

گل گخونه ی من خیلی خوشحالم که روز به روز بزرگتر می شی و من شاهد تک تک کارای شیرین و قشنگتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:29
هزااااااااااااااااار ماشاالله به این نینی بامزه
راستی قالب جدید هم مبارک باشه


ممنون دوست من
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:30
وای عزیززز دلم افرین که می ایستی


مرســــــــــی عزیزم

نایسل
19 اردیبهشت 91 16:30



نایسل
19 اردیبهشت 91 18:47
وایی نه من هر چی کار کردم نشد اصل ول نمیکرد یه چیز عجیب غریبی بود همیشه پامو کش میدادم رو به بالا ول میکرد این سری بدتر میشد


ایشالا که دیگه اینجوری نشی
نایسل
19 اردیبهشت 91 18:47
اره بچه که بیاد وای دیگه نمیشه هی ررفت بیرون


آره باید همه چی رو اصول بچه باشه
نایسل
19 اردیبهشت 91 18:48
اره خیلی ای ماه پر خرج خصوصا ما که خوردیم به تگ دیگ


خیلی
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:19
سلام سلام صد تا سلام مامانی قربونتون برم منو شرمنده کردین ببخشید بدون جواب همه رو تایید میکنم قول میدم دیگه تکرار نشه ..... وای این دو سه روز هزار ماشاالله چقدر خبرای خوب از گل دختری ..... خیل ماه شده اون عکساش ..... همه رو با ذوق خوندم اما نمیتونم واسه هرکدوم نظر مجزا بذارم تا گل خانمم بیدار نشده باید کلی وب برم ... دوستتون دارم خیلی خوشحالم دوباره برگشتم


مرسی عزیزم ، خدا نکنه دشمنت شرمنده ،خوشحالم دوباره اومدین


مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 12:07
سلام دوست عزیزم.منم از اشنائی با شما خیلی خوشحالم.
دوست گلم شماره مطب خانم دکتر قادری 6126120
من تماس گرفتم منشی گفت دکتر الان خارج از کشور هستش و بیست خرداد میاد مطب.
من از روش کارش خیلی خوشم میاد می دونی چرا چون قبل از اینکه شما بخواین سوالی بپرسین خانم دکتر از تون درمورد گل دختر تون می پرسه از هر نظر قد و وزن و وعدهای غذائی و..... من که خیلی خوشم میاد ازش چون واقعا وقت می ذاره شده من حدود 40 یا 45 دقیقه داخل مطبش بودم خیلی با حوصله ست اگر رفتی و دکتر قادری رو دیدی خودتون متوجه می شین.


ممنون عزیزم لطف کردین
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 12:08
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .




روز شما دوست گلم مبارک
خاله جمیله
5 خرداد 91 18:42
وااااااااااااااااااااااااییییییییییی خاله جونننننننننن قربون خودتو عروسکت برم من ماشالله خاله به این سلیقت


خدا نکنه خاله ی عزیزم
عارف
5 خرداد 91 18:49
سلام ابجی گلم مرسی ازنوشتهات که خیلی باحال بود جیجل دایی عارف وندا گلم میبوسمت



مرســــــــــی داداشی
helma
5 خرداد 91 18:53
salalaaaaaaaaaaaaaam azizam ba oon dokhtare shirinetelahiiiiiiiii ghorboone in aroose baba beram ba in shirin kariyash k mougheye khoondane karash 1000000000 barabar delam vasash tang shodvanda joonam azize delam kheilin khoshhalam k rooz be rooz bozogtar mishi afariiiiiiiiiiiiin nafase man vanda golim


منم می بوسمت عزیز دلم که انقدر با احساس نوشتی
ثمین
21 خرداد 91 17:51
لام
با اجازتون از عکسای وندا جان در سایتم با اسم و لینک وبلاگتون استفاده کردم


خواهش میکنم عزیزم