همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عشقی به نام مادر...روز مادر 91

1391/2/23 5:19
نویسنده : مامان صدف
532 بازدید
اشتراک گذاری

تو ای مادر که یه عمره دلت با غصه همسازه

صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه

مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم

از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی

برای اشک های من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم

بنام نامی مادر همیشه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 11:41
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
روز مادر مبارک


روز شما هم مبارک عزیزم
مامان خورشید
22 اردیبهشت 91 13:08
مادر وقتي در درونت بودم به شكمت لگد ميزدم و ميگفتي اي جانم
مادر وقتي به بيرون امدم سينه ات را گاز گرفتم باز هم گفتي اي جانم
مادر مرا ببخش بهشت هم براي محبت كردن هاي تو خيلي كم هست
...
تقديم به همه مادر هاي دنيا


روز شما هم مبارک دوست عزیزم
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 17:05
پیشاپیش روزت مبارک مامان وندا.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک ، شاد باشید
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:18
در امتحان انشایی از بچه ها خواسته شد تا انشایی با موضوع مادر بنویسند،
بچه ای زیرک تنها همین جمله را در دفترش نوشت:
حتی میلیون ها کلمه هم نمی تواند عشق و محبت مادرم را توصیف کند…
روز مادر مبارک…


روز شما هم مبارک دوست عزیزم
مامان دخملی
23 اردیبهشت 91 10:49
سلام
روز شما هم مبارک
میدونم دوستم مامان صدف و دیگه توی پرانتز نذاشتم بخاطر همین فکر کردی اشتباه نوشتم


ok
نازیلا (مامانی وندا)
24 اردیبهشت 91 9:07
روزت مبارک مامانِ گل


روز شما هم مبارک
مامان علي
27 اردیبهشت 91 1:13
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک