همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عکسای اول نه ماهگی

1391/2/19 2:57
نویسنده : مامان صدف
732 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مه سیمای من، این عکساتو ببین و لذت ببر مثل الان من

وقتی لپتو باد می کنی و میگی پ یا ب

گل قشنگم بقیه رو میذارم ادامه ی مطلب

 

یاد گرفتی از مبلت بری بالا، و این حالت لب خوشگلت که من میمیرم براش وقتیه که ز ،ش و ژ رو تلفظ می کنی

فدات بشم من دیگه نمی تونم یه لحظه تنهات بذارم

قربون دقت کردنت بشم دختر باهوش و دقیق من

دخملی من واست زانو بند بستم اما کشش اذیتت کرد و منم درآوردمش

وندایی نخبه شده و اهل کتاب و کتابخوانی ، اول خواب بودی خواستم ازت عکس هنری بندازم اما بیدار شدی و بازیگوشی

این لباستم واست کوچولو شده و باز نشده باید بزارم کنار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:28
سلام چه عکسای نازی داره این فرشته ی ناز
حتما ببوس ونداجونم رووووووووووو


مرسی دوست من ، الینای گلمو هم ببوسین
مامان نوژا
21 اردیبهشت 91 8:30
سلام دختر خیلی نازی دارید


ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان خورشید
21 اردیبهشت 91 13:53
قربون اون چشمای خوشگلت بشم مننننننننننن


خدا نکنه خاله جون