همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

شروع آب بازی

1391/2/13 4:58
نویسنده : مامان صدف
496 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان

امروز بردمت حمام،انقدر آب بازی رو دوست داری که وقتی می خواستم بیارمت بیرون نمی اومدی و انقدر گریه کردی ،عشق حمام شدی

خونه ی باباجون اینا هم که رفته بودیم دستتو کرده بودی توی تنگ ماهی و بازی میکردی ، تا اینکه مجبورمون کردی واست یه تشت کوچیک آب کردیم و آوردیم تا بیخیال ماهیه شدی

چند روز پیش هم رفته بودیم گالری مبل یه آکواریوم اونجا بود انقدر ذوق ماهیارو کردی که حتی وقتی اومدیم تو ماشین هم برگشتی و به ماهیها نگاه میکردی

امروزم رفتیم بیرون انقدر برای مغازه ی ماهی فروشی ذوق کردی که تا اومدیم خونه گریه میکردی ، آخه می خواستی همونجا بمونی

حالا تصمیم گرفتیم واست یه آکواریوم بخریم با اینکه کارم دو برابر میشه

قربون دخمل قشنگم برم که بهونه گرفتنو یاد گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
13 اردیبهشت 91 2:06
ای حونم .... این وندا و درسایی با هم تله پاتی دارن .... اون یکی واسه ماهیها بیا بیا میکنه این یکی واسشون گریه ..... قربون هردو شون برم من


واقعا،دخمل نازمو ببوسین
رزا
13 اردیبهشت 91 14:33
سلام خانومی بله همه اش کار خودمه ..کارت دعوت که با فتوشاپ کار کردم بقیه عکس های خرگوش های رو کیک رو از اینترنت گرفتم وژرینت کردم وبه سسیخ چوبی چسبوندم ....حالا خواستی همه فایل هاشو دارم برام پیغام بزار برات ایمیل می کنم خواسته باشی کسی هست که می تونه برات درست هم بکنه
راستی عکس های دخترتون هم هخیلی هنری وخوشگله ماشاا...


ممنون عزیزم لطف کردین
مامان سويل
14 اردیبهشت 91 10:12
سلام خانومي ممنون كه به سويل سر زديد من تا حالا اين وندا خانومو نديده بودم چقد نازه ماشاله خدا خفظش كنه


مرسی ، سویل جونم ببوسین
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 20:55
ماشالا وندا جونم خانم شده برا خودش . بوس برا وندا جون


مرسی گلم اندیا رو هم ببوسین
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:43
اوخییییییییییییییی ناقلاااااااااااا


مامانی درسا
17 اردیبهشت 91 1:00
وندایی نمیدونی جقده این عکستو دوست دارم عزیزم . یه دنیا بوس


مرسی خاله جون، بوس برا درسا و شما
مامان خورشید
18 اردیبهشت 91 19:49
عزیزم قربونت بشم من که انقدر اب بازی دوست داری عسلکم


خدا نکنه عزیزم، لیلیای ناز هم ببوسین