همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چندتا چیز جا مونده از نهمین ماهگرد

1391/2/11 4:55
نویسنده : مامان صدف
522 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خواستنیه مامان

چند تا از کاراتو امروز واست می نویسم،چون الان خوابی

اگه ببینی....دست راستتو میاری بالا و از مچ خم می کنی و دستتو تو هوا تکون میدی و بعد انگشتاتو یکی یکی باز و بسته می کنی،مثل وقتایی که دستت با یه خوراکی شیرین چکنه میشه

این کارو وقتایی هم که می خوای کسی بیاد پیشت انجام میدی یعنی بیــــــــــــــــا

گفتم چکنه.........وقتی بهت خرما میدم تو دستت لهش می کنی و می مالی رو فرش بعد هی انگشتای دو تا دستتو باز و بسته می کنی و نشونم میدی تا واست بشورمشون

عشق کوچولوی من ، لپتو باد می کنی و لب بالاتو با لب پایینیت میگیری و حرف پ و ب رو تلفظ میکنی

سرتو آروم میاری کنار چیزایی مثل فلز و سرامیک دیوار آشپزخونه که خنک هستن و میزنی بهشون، انقدر احتیاط کردنت قشنگه

هر چیزی که می خوری(نون،میوه،بیسکوئیت)میاری کنار دهنمو و تا ازش نخورم دستتو عقب نمی بری  دختر دست و دلبازم

زبون فسقلیتو می چسبونی به سقف دهنت و هی تن تن تن تن با فتحه  صداشو درمیاری و این حرکتو خیلی دوست داری و تکرار می کنی

انقدر بازیگوش شدی هی خودتو می اندازی توی بغلم واسه می می خوردن تا می خوام بهت شیر بدم بلند میشی و اطرافو دید میزنی تا میخوام بذارمت تا بری بازی کنی خودتو میندازی توبغلم و این کارو تکرار می کنی تا آخر یکی رو انتخاب می کنی

خیلی دوست داری با ناف مامان بازی کنی و دوست داری گاهی لثه هاتو هم با گاز گرفتن شکمم ماساژ بدی اما من نمـــــــــــــــــــــــی ذارم

اما دستمو گاز میگیری، می دونم که لثه هات می خاره قربونت برم

عاشق اینی که دستتو ببری توی دهنم و من صحبت کنم و شما هم بخندی

خیلی دوست داری با کیبورد و موس بازی کنی حتی یه کیبورد میزارم رو کیبورد خودم میندازیش و دوست داری با کیبورد و موسی که مامان کار میکنه بازی کنه

تا صدای آهنگ می شنوی فرقی نداره ترانه باشه شعر کودک باشه یا تیتراژ فیلم باشه سریعا............... نی نای نای

قبلا گفتم وقتی ما می خندیم یا سرفه و عطسه میکنیم می زنی زیر خنده ، حالا دیگه قند عسلم خودش هی میگه هه ............. هه ............. هه  تا ما بخندیم ، ه اول رو هم با تحکیم و قدرت ادا میکنه

 

دنیا دنیا دوستت دارم همه ی دنیای من

وندای دوست داشتنیه من الان دو شبه راحت نمی خوابی آخه دندونای پیشین میانی لثه بالات هم تاول زده و خیلی داری اذیت میشی الهی بمیرم برات مامانی ، شیشه آب خونه مامانی اینا رو همچین کرده بودی تو دهنت که دلم ریش شد ، خیلی جلو گریمو گرفتم آخه تو اذیت بشی و من نتونم هیچ کاری بکنم؟ خدا کنه زودتر دندونات بیرون بیان عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 1:01
شیرین خاله نهمین ماه زندگیت مبارک عسلم . قربون اون اداهات برم من ..... مخصوصا" اون ادای نی نای نای .... وای باید خیلی خوردنی بشی .....مامانش ممنون خوصله کردی و دل نوشته هامو خوندی ....براتون بهترینها رو آرزو دارم .....


خدا نکنه ،بخاطر دعای خوبتون هم ممنونم دوست خوبم ،

مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 1:49
مامانی برو خصوصی


مرسی عزیزم
آيداوآيلار
12 اردیبهشت 91 17:50
سلام دوست خوبم.ماشاال...به ونداجان.


سلام عزیزم ممنون که سر زدین
هلما
6 خرداد 91 15:41
ونداجونم ازوقتی نتم وصل شده تموم وقت استراحتام تو وبلاگه تو و او نینی وروجک خاله الهامه جیجل تو با اون دندونات


مرسی گلم بووس
هلما
6 خرداد 91 15:45
راستی نهمین ماهگرد به دنیا اومدنت و تولد اقا جونت مبارک خانم خانوما


مرسی عزیز دلم ایشالا دانشگاه قبول بشی