همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

نهمین ماهگرد

1391/2/6 4:53
نویسنده : مامان صدف
842 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهه شدنت مبارک ناز دار مامانی

توی این ماه که گذشت خیلی چیزها یاد گرفتی

کلمه هایی که میگی:

ز آ،ز با کسره

ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ با ساکن

ایششششششششششششششش

با اینا آواز می خونیا

یه وقتایی هم زبونتو می چسبونی سقف دهنت و مثل اینکه میگی ل

ی ی ی ی ی ی ی با فتحه

ایگ به به با فتحه


از خوابت بگم که خواب روزانه ات کم شده و دوست داری بیشتر بازی کنی

شبا هم گاهی با گریه می خوابی

وقتی هم به پهلو می خوابی خوابت عمیق تره

وقتی واسه شیر بیدار میشی و شیر می خوری یه کش و قوس جانانه به اندامت میدی ، پاهاتو صاف می کنی و می کشی و دستاتو می بری بالا سرت و سرتو می بری عقب و لبتو غنچه می کنی و می خوابی

منم از ذوق فقط نگات می کنم و قند تو دلم آب میشه ، اما نمی تونم ازت عکس بگیرم چون نور فلش و تاریکی شبو و امکان بیدار شدن دخملمو...................

شیر خوردنت مثل قبله

اما دو تا مروارید زیبا توی دهن کوچولوت پیداست

غذا خوردنت ؛ غصه دارم می کنه آخه اصلا غذا نمی خوری گاهی هم که می خوری فقط 2 وعده در روز

الهی فدات بشم که بخاطر دندونت دیگه حتی سوپ هم نمی خوری

همیشه سالم باش و شاد تا منم تو هوایی که تو شادی نفس بکشم

خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم کودک دلبنـــدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان خان ایران
13 اردیبهشت 91 23:53
http://tisagol.com/product.aspx?id=32

برای تم تولد وسایل خوبی برای خرید داره عزیزم
البته تو نی نی وبلاگ هم برات نوشتم


ممنون لطف کردین
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 20:59
نه ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا 120 سالگیت قربونت برم


خدا نکنه عزیزم