همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خوردنیها

1391/1/27 4:47
نویسنده : مامان صدف
437 بازدید
اشتراک گذاری

وندای نازم خیلی وقته از غذاهات ننوشتم

به سوپت عدس و ماش اضافه شده،مغز قلم هم میریزم تو سوپت،مامان سوسنی روغن قلمارو گرفته

ماست خیلی دوست داری و پودر پسته،منم پودر پسته رو میریزم رو ماست و بهت میدم نوش جونت

زرده ی تخم مرغ هم دوست داری اما هنوز نصفش رو میخوری و کامل نمی خوری منم بقیشو میریزم تو سوپت

آب سیب هم دیروز بهت دادم یه کم خوردی ولی خوردی

اما اصلا موز دوست نداری نه شیر موز و نه موز

پرتغال هم دوست داری،پرتغال خوردنت هم دیدنیه

شیر پاکتی هم دوست داری اما نمی دونم واست خوبه یا نه

بیسکویت هم اگه دست خودت باشه یه کم میخوری اما با شیر یا چایی کمرنگ اصلا

آب هویج هم دوست نداری

می بینی مامانی غذا خوردنتو

بیشتر دوست داری با ما و غذاهای ما رو بخوری منم بهت میدم

راستی روز سیزده بدر هم ماهی خوردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان الینا
27 فروردین 91 15:48
نوش جونت گوشت بشه بچسبه به تنت تپل بشی دست مامانی هم درد نکنه که برای گلی ما اینقدر غذاهای خوشمزه درست میکنه


مرسی خاله جون،دعا کنید که غذا بخوره
نگین مامان رادین
28 فروردین 91 1:07
نوش جونت همهی این ایی که می خوری دست مامانی هم درد نکنه که برات غذا های خشمزه درست می کنه.


ممنون خاله ی عزیز،بوووس
مامانی درسا
28 فروردین 91 2:11
ای جان نوش جونت عزیزم . انشاالله گوشت بشه به تنت . قربونت برم


خدا نکنه خاله جونم،یه بوس واسه خاله ی مهربون
نایسل
28 فروردین 91 2:59
عزیززززز دلم ببخشیددددددد دلم برات تنگ شده وای ماه کوجولووووو تو ببوس مهربونم



منم دلم واست تنگولیده بود،مرسی که اومدی
نایسل
28 فروردین 91 3:00



مرسی عزیزم بووووووووووووووس
مریم(مامان روشا)
29 فروردین 91 16:30
خاله قربونت بشه با چیز خوردنات...عزیزم شیر پاکتی زودها!!!




ممنونم که گفتین،بوووووووووس
مامان رومینا
30 فروردین 91 0:03
نوش جون کوچولوی ما.گوشت بشه به تنش


مامانی درسا
30 فروردین 91 2:33
مامانی رفتم عکس دخملی رو دیدم خیلی نازه . ما که هر کاری کردیم دخترمون متفکر نشد که نشد


مرسی عزیزم خیلی به وندای من محبت داری
مامان فاطمه زهرا
1 اردیبهشت 91 23:01
من و دخترم ان شاالله شنبه 9/02/91 توی باغ جنت ساعت 5 بعد از ظهر دم در اصلی منتظریم


حتما سعی میکنم ما هم اونجا باشیم
مریم (مامان روشا)
2 اردیبهشت 91 16:46
سلام به مادر و دخملی...
دوستم هرموقع زمان رایگیری شد یه خبر بده
ممنون میشم


ممنون دوست خوبم،حتما خبر میدم
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 17:18
ای جانم نوش جانت بشه


مسی خاله جون