همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

فرنی و شیر برنج

1390/11/10 4:02
نویسنده : مامان صدف
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ی من می خوام دستور تهیه هر غذاهایی که واست درست می کنم و اینجا بذارم

اول بهت فرنی بدون شکر دادم کم خوردی و با شکر و اصلا نخوردی منم بعد از 3 روز بهت شیر برنج دادم که بهتر خوردی

فرنی

مواد لازم:آرد برنج یک قاشق غذا خوری،شیر یک لیوان،شکر ا قاشق مربا خوری

طرز تهیه:آرد برنج را در شیر جوشیده حل می کنیم و بعد شکر را اضافه می کنیم و آنرا رو حرارت می گذاریم تا به غلظت مناسب برسد،برای شروع هم باید غلظت آن کمی بیشتر از شیر مادر باشد

برای درست کردن حریره بادام هم به همین ترتیب عمل میکنیم با این تفاوت که 3 عدد بادام را در آب جوش خیس کرده و پودر می کنیم و به آرد برنج اضافه میکنیم

شیر برنج

مواد لازم:شیر یک پیمانه،برنج نصف پیمانه

طرز تهیه:برنج را خیس کرده و در آب در حال جوش میریزیم تا کاملا نرم شود و آب آن تمام شود بعد شیر را اضافه می کنیم تا به غلظت مناسب برسد

نانازم از 5 شنبه 6 بهمن تا 9 بهمن فرنی بهت دادم اونم یک وعده و از 9 بهمن که روزش فرنی خورده بودی شب بهت شیر برنج دادم و با دو وعده ادامه میدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی درسا
15 بهمن 90 11:19
مبببببببببببببارکککککککککه خاله شروع غذا خوردنت مبارک عزیزم . خیلی دوست دارم وندایی .


مرسی خاله ی مهربون
مامان رومینا
17 بهمن 90 12:35
ممنون از دستور تهیه ش


خواهش میکنم عزیزم
مامان خورشيد
17 بهمن 90 21:06
الهي من فدات بشم نوش جونت خاله جون


خدا نکنه،همیشه زنده باشید


مامان الینا
20 بهمن 90 14:31
مرسی از دستور پختی که گذاشتی
از ما که گذشت انشاالله مامانهای جدید بهره ببرن


ایشالا