همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

یه اتفاق تازه

1391/1/30 4:48
نویسنده : مامان صدف
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم

4 شنبه 30.1.1391 می خواستم اتاقو جارو بکشم فکر کردم دیدم امن ترین جا تختته که هیچ اتفاقی نمی افته،خلاصه سر گرم بودم که یهو صدای خانم کوچولو بلند شد..........

دددددددددددددددد با فتحه و بلند در حد داد زدن

تا برگشتم قلبم وایساد

بــــــــــــــــــــــــــله

شما وایساده بودی لب تخت و دستتو تو هوا می چرخوندی و میزدی به لبه ی تخت

راستی این عکس دندونات

کارای دیگه هم کردی ،ادامه ی مطلب

همیشه دوست داشتم فسقلیم رو شکم بخوابه تا ازش عکس بندازم

30.1.1391 توی خواب برای اولین بار غلت زدی و روی شکم خوابیدی، قبلا بیدار می شدی و گریه می کردی تا دمر بخوابونمت

البته اینجا فرداشه، که همین طوری هم می می خوردی

کلاغ پر بازی کردنت

عشق من توی تاب

29 فروردین تولدم  بود و  زیباترین هدیه ی عمرم کنارم بود و اونو  از خدا گرفتم

همسری که یادش رفته بود

مامان سوسنی و بابا جون و خاله سارا اومدن خونمون، یه ساعت بهم هدیه دادن

خاله صبا هم تو عید که اومدن یه کیف پول چرم برای تولدم بهم هدیه داد

اما هدیه ی خاله سارا بامزه بود اول که یه تاپ شلوار واسه شما گرفته بود و سه تا کادو واسه من که البته اونا هم در ارتباط با شما

سه جلد کتاب : چگونه با کودکم رفتار کنم، فرشته ی کوچولو تولدت مبارک(در رابطه با تولد نوزاد دختر و کارهایی که می کنه)، چرا یک دختر به پدر و مادر نیاز دارد؟

اینم عکس همون کادوی شماست

آخر هفته رفتیم رستوران دربند و بعد عمری دیزی خوردم(بخاطر نفخ شکم شما نمی خوردم) شما هم از تلیتش خوردی،تازه غذاتو هم برده بردم اون پشت داره روی منقل گرم میشه اما نخوردی

اینم جای دندونات روی پیش بندت(پشت پیش بندت فومه)،قربون دندونات بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نگار
3 اردیبهشت 91 1:39
بچه ها خیلی توی این سن به مراقبت نیاز دارن هر روز هم یه کار جدید میکنن
دختر منم کلاغ پر و خیلی دوس داشت


آره واقعا باید 4 چشمی مواظبش باشم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 1:45
وای عزیزم خوشگل خاله خیلی خیلی خوردنی شدی مامانی درسا همش دمر میخوابه اصلا" دوست نداره طور دیگه ای بخوابه اگه هم خوابش بره سریع دمر میشه . اون عکس اولی معرکه بود . قربونش


مرسی عزیزم،فدای درسای نازم
مریم(مامان روشا)
3 اردیبهشت 91 14:27
آخ آخ من تو میخورمت نگی نگفتیا...
دوستم به اون آدرسی که دادی رفتم ولی نفهمیدم کجا باید رای بدم


مرسی عزیزم،الان اومدم تا بگم چیکار کنید
مامان علي
6 اردیبهشت 91 21:29
بخورمت تپل مپلي خاله. عكس تابش خيلي ناز شده. راستي ماماني باغ جنت ماماناي ني ني سايتي هستند ؟ اونايي كه وبلاگ دارند ميشه چند تا شونو بگين كيا هستن؟ ممنون كه به من هم گفتيد.


مرسی خودمم این عکسو خیلی دوست دارم،آره عزیزم نی نی وبلاگی ها