همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

هدیه یعنی......

1390/12/27 4:16
نویسنده : مامان صدف
480 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تا بزرگ بشی و اینو درک کنی چند سال طول میکشه ولی بالاخره بزرگ میشی

وقتی یه هدیه زیباست و دوست داشتنی که خبر نداشته باشی یکی با هدیه اش غافل گیرت کنه و بهت هدیتو بده.......

خلاصه اینکه اصلا حال نمیده منتظر باشی بهت هدیه بدن یا بگی برام هدیه بخرین

تا اینجا رو خوب گوش دادی؟

اینو واسه این میگم که خدا هم ما رو غافلگیر کرد و با هدیه ی زیبایی که بهمون داد حسابی سوپرایز شدیم

بــــــــــــــــــــــــــــــله اون هدیه شما گل دخترم هستی

امید زندگیم ما توی برنامه ی زندگیمون نبود که حالا حالا ها نی نی دار بشیم آخه موقعیت مالیمون خوب نبود اما خدا بهمون لطف داشت و مرحمت کرد و شما رو به زمین فرستاد فقط برای ما......ما هم هر لحظه بیشتر و بیشتر خدا رو شاکریم بخاطر داشتن فرشته ی ناز و عزیزمون

باورت نمیشه با گذاشتن قدمهای مخملیت رو چشم من و بابا چقدر زندگیمونو عوض کردی،یه مدل دیگه شدیم.........همه چی آرومه آروم آروم

بابا کار پیدا کرد،ماشین خریدیم،و خیلی از مشکلاتمون حل شد فقط بخاطر خوش قدم بودنت

میدونم که میدونی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
27 اسفند 90 3:06
مامانی حسابی دلم واستون تنگ شده بوده هفت ماهگی عسلم مبارک . نمیدونم مطلب رمز دارت چی هست ولی هر چی هست امیدوارم همیشه با هدیه های خوب سوپرایز بشی گل خانمی


ممنون دوست عزیزم،منم دلم واستون تنگ شده بود
مریم(مامان روشا)
28 اسفند 90 0:29
من رمزو ندارم واسه ی همین هم نمیتونم نظرمو بدم ولی در هر صورت میخواستم عیدو بهتون تبریک بگم ....با آرزوی بهترینها در سال جدید



دوست خوبم عید شما هم مبارک
سمیرا مامان آنیتا
28 اسفند 90 11:40
عید بر شما و همسر محترم و وندای گلم پیشاپیش مبارک


پیشاپیش عید شما هم مبارک