همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

7 ماهگی وندای نازم

1390/12/27 4:09
نویسنده : مامان صدف
434 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم با یه تاخیر طولانی 7 ماهگیت مبارک

این چند وقته درگیر جراحی دندونم و خرید عید و خونه تکونی بودم نتونستم وبتو آپ کنم،مامانو می بخشیییی؟

عسلم 4 اسفند دو روز مونده بود که هفت ماهت تموم شه گفتــــــــــــــــــــــــی...اگه گفتی چی............گفتـــــــــــــــــــــــــــــــــی

بوبا و بلا فاصله گفتی مَ ما البته م اول با فتحه

و من وبابا رو به اوج آسمونا بردی......به معراج.....خیلی دوستت داریم و به داشتن عزیزی چون تو به خود می بالیم

دیگه اینکه رو شونه هام می خوابی

تو خواب غلت میزنی و رو دست می خوابی

با روروئک عقب عقب میری

میگیم سلام بهمون دست میدی

عاشق بیرون رفتنی و تا وقتی بیرونیم حتی واسه غذا هم گریه نمی کنی

کماکان فقط سوپ دوست داری و فرنی و حریره نمی خوری

عاشق تلفن و موبایل و کنترل تلویزیونی

اگه از چیزی خوشت اومد و داشتی باهاش بازی می کردی و ازت گرفتیم گریه می کنی

واست یه تلفن کوچولو خریدیم و خیلی دوسش داری،حتی نذاشتی آقاهه بذاردش تو جعبه واسش گریه کردی

با لبخند از خواب بیدار می شی و با خودت بازی می کنی

بلند بلند واسه خودت آواز می خونی

خیلی خیلی دوست دارم همه ی وجودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
27 اسفند 90 0:52
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند ————————— عيدتان مبارك.
مامان رومینا
27 اسفند 90 1:20
الهییییییییییییییییی قربون این کاراش برم من.شما تعریف کردی اما من میخوام بخورمش


خدا نکنه خاله جون
علی یه دونه
27 اسفند 90 11:04
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد وندا جان سال نو مبارک


ممنون سال نو شما هم مبارک
سپیده
5 مرداد 91 11:32
سلام خانمی. ممنون اجازه دادید. اگه می شه ادرس پست دندونی رو برام بزارید. مرسی.


گذاشتم عزیزم