همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

سوپ خورون

1390/11/19 18:23
نویسنده : مامان صدف
542 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم بالاخره از یه غذایی خوشش اومد اونم سوپ بود

پنجشنبه 13.11.1390 واسه خانم گل سوپ درست کردم

وااای این اولین بار بود که واسه غذا دهن کوچولوشو باز کرد و دوباره تکرار کرد ،باید مامان باشی تا بدونی چه لذتی داره وقتی عروسکت غذا بخوره این یعنی ضعیف نمیشه و گرسنه نمی مونه

مامان سوسنی و خاله سحر و سارا اومدن خونمون و وقتی سوپتو خوردی حسابی تشویقت کردن

راستی واست یه هدیه هم آوردن،یه بلز البته روش نوشته پیانو

جدیدا رو یه دستت که می خوابی تکون نمی خوری و هر چقدر صدات میزنم بر نمی گردی و فقط لبخند میزنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رومینا
20 بهمن 90 12:45
آفرین بهوندا کوشولو که غذاشو میخوره و مامانشو شاد میکنه


ممنون،آره واقعا روحم شاد میشه وقتی غذا میخوره
مامان الینا
20 بهمن 90 14:35
الینای من هم فقط سوپ میخورد والان هم هنوز براش درست میکنم وهنوزم دوست داره
دست خاله سحروسارابابت هدیه قشنگشون درد نکنه
قربون این شیرین کاریهات بشم من


خدا نکنه خاله ی مهربون