همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

واکسن 6 ماهگی

1390/11/6 12:05
نویسنده : مامان صدف
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نمی دونی چی کشیدم مامانی

الان یه هفته است که آروم و قرار ندارم،دیشب هم خوابم نبرد و از استرس قلب درد و دست درد گرفتم

تا بالاخره رفتیم و واکسنتو زدی،وای نانازم انقدر گریه کردی،هم گریه ی از درد و هم لوسی با هم قاطی بود، خودمم گریه ام گرفته بود،ولی بالاخره آروم شدی و آقای پدر بغلت کرد و خوابوندت و اومدیم خونه و یک ساعت خوابیدی و بعدش.......معجزه بود با خنده بیدار شدی و انقدر واسم خندیدی که منم شاد شدم

الانم که ساعت 12 ظهره تو بغلم نشستی و پتو انداختم رو پاهات و داری با پتوت بازی می کنی

خدایا ازت ممنونم تشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله صبا
11 بهمن 90 21:52
بمیرم واست خاله/نمیدونی همگی چی کشیدیم سرواکسنت/من که داشتم هلاک میشدم/


خدا نکنه،وللی خدا رو شکر گذشت