همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

فرنی خورون

1390/11/8 17:19
نویسنده : مامان صدف
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من امروز 6.11.1390 ساعت 3 بعد از ظهر شما برای اولین بار طعم غذا رو چشیدی

بریم که بقیه رو گذاشتم ادامه ی مطلب

ناناسی من با لیوانت بهت آب دادیم اما بلد نبودی بخوری و فکر میکردی اگه بخندی میشه انقدر خندیدی که من و بابا هم به خنده افتادیم،هی به بابا نگاه میکردی و می خندیدی

مامان سوسنی و بابا جون حاجی و خاله سارا جمعه 7بهمن اومدن خونمون و واست این سه چرخه ی خوشگل و هدیه آوردن شما هم خیلی ذوقشو کردی،مرسیییییییی

این مقنعه ی نمازه که الان اندازته اما چادرش حالا حالا ها اندازت نمیشه،اینا رو سیسمونیت بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

fatemehh
9 بهمن 90 8:03
tavalode 6 mahegi oghaza khordane vanda joooooooooooooon maobarak


ممنون عزیزم
مامان علی
9 بهمن 90 9:24
سلام خوشکل خانوم چه سه چرخه خوشکلی دست خاله و آقا جونت درد نکنه
راستی غذا خوردنت مبارکه گلم خوب بخور تا تپل شی جونم.


ممنون،اما فرنی دوست نداره
مامان رومینا
9 بهمن 90 15:25
وایییییییییییی خدا چه با نمک شده با مقنعهمیخوام بخورمش


ممنون،اما اگه بخورینش ما چیکار کنیم؟
مامان خورشید
10 بهمن 90 19:19
فدات بشم عروسکم نوش جونت عزیزکم قربونت برم من


خدا نکنه خاله جونم
خاله صبا
11 بهمن 90 21:38
وای وای وای عروسک خاله روببین جیگراون لپات نفس
مامان الینا
15 بهمن 90 14:01
مبارک باشه ونداجون چه 3چرخه خوشگلی دست باباجون ومامانجون خوش سلیقه هم درد نکنه
ووووووووای چه ناز شدی بااین مقنعه


ممنون لطف داری عزیزم
مامان الینا
15 بهمن 90 14:03
غذا خوردنت رو برای اولین بار به پدر ومادر خوبت تبریک میگم انشاالله که همیشه خوش باشید


ممنون شما هم خوش باشید