همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

مادرانه فقط برای تو

1390/10/12 19:01
نویسنده : مامان صدف
436 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم داشتنت بمن حس زیبایی می دهد و دوست داشتنت زیباترین حس دنیاست

دوستت دارم


مهربانم ای خوب!

یاد قلبت باشد

یک نفر هست که دنیایش را

همه ی هستی و رویایش را،به شکوفایی احساس تو پیوند زده

و دلش می خواهد،لحظه ها را  با تو،به خدا بسپارد

مهربانم ای خوب!

یک نفر هست که با تو

تک و تنها،با تو

پر اندیشه و شعر است و شعور

پر احساس و خیال است و سرور

مهربانم!این بار یاد قلبت باشد

یک نفر هست که با تو

 به خداوند جهان نزدیک است

و به یادت هر صبح،گونه سبز اقاقی ها را

از ته قلب و دلش می بوسد

و دعا می کند این بار که تو

با دلی سبز و پر از آرامش،راهی خانه خورشید شوی

و پر از عاطفه و عشق و امید

به شب معجزه و آبی فردا برسی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مجموعه داستانهای قدیمی ایران /اصل
12 دی 90 19:23
مجموعه داستانهای قدیمی ایران /اصل
mamani helena
13 دی 90 12:24
elahi ke man fadaye khodeto on aksat besham mashala kheili nazi. mamani in dokhmaleto mikhorama
مریم(مامان روشا)
13 دی 90 14:56
الهی من قربون اون خنده های شیرینت بشم عزیزم روشا هم که همسن شما بود همش می خندید و خیلی خوش اخلاق بود
مامانی درسا
14 دی 90 0:03
این شعر آنقدر زیباست که تو هر وبلاگی یه رنگ و بوی تازه میده . این شعر برازنده ی وندای گلمه . دوستتون دارم .


مرسی لطف دارین شما
مامان خورشید
15 دی 90 11:59
وای قربونه اون خنده خوشگلت بشم من
مامان الینا
15 دی 90 16:12
نازززی فرشته کوچولو خوش خنده
مامان یگانه زهرا
16 دی 90 16:08
هزارماشالله به این دختر ناز