همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

بدون پوشک خوابیدن وندا

1390/10/3 10:53
نویسنده : مامان صدف
465 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من شما از همون موقع که دنیای ما شدی (یعنی از لحظه ی اول تولدت )وقتی خواب بودی(با عرض معذرت)جیش نمی کردی،مامانی و بابا هم همیشه می گفتن بذار شبا بدون پوشک بخوابه اما می ترسیدم یهو خودتو خیس کنی و کلیه های فسقلیت سرما بخوره تا اینکه از پنج شنبه 1.10.1390 شب رو بدون پوشک گذروندی،و حالا دیگه شبا پوشک نمی شی، الهی قربونت برم که خیلی گلی و تمیزی هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علی یه دونه
3 دی 90 11:27
علی هوشیار: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. yedoone.niniweblog.com
ميترا
3 دی 90 16:04
چه جالب...
مامان الینا
4 دی 90 0:10
وندای ماتمیزه پیش همه عزیزه آفرین
علی یه دونه
4 دی 90 0:26
ســـــــــــلام لینکتون کردم
lمامانی درسا
4 دی 90 2:19
وندای خاله دقیقا" درسایی هم مثل شماست و شبا خودشو خیس نمیکنه . قرون دو تا گل با تربیتم .
نازیلا (مامانی وندا)
4 دی 90 13:05
سلام چه دختر نازی.... ماشاا... خیلی خوشحالم که یه وندای دیگه رو می بینم اخه من هم یدونه وندا دارم من وب شما رو لینک کردم اگر دوست داشتین شما هم بلینکین خوشحال می شم به ما سر بزنین
mamani helena
5 دی 90 18:53
vay khale fadat beshe nabeghe
خاله صبا
7 دی 90 20:53
گل یک دونه داریم وندای دردونه داریم ونداخانم تمیزه پیش خالش عزیزه