همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چند تا عکس تا 5 ماهگی

1390/10/6 2:45
نویسنده : مامان صدف
768 بازدید
اشتراک گذاری

من که کشته مرده این یکیم

بقیه رو میذارم ادامه ی مطلب حتما ببینید از دست ندین

خیلی اتفاقی تونستم اینطوری ازت عکس بندازم

مامانی دوربین این طرفه

نشد از زبون بیرون آوردنت عکس بندازم خیلی تند و تیزیا

خودمو کشتم تا بخندی ولی تا دوربینو می بینی هیچ کاری نمی کنی

بالاخره خندیدی

وندا ببین چی شدی

ماما کجاییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من چلخیددددددددددددددم

نگا کن لوس لوسی خوابیدنتو

نمی ذالم دیده للاس تنم تنی ماما

قند عسل عاشق اینم که وقتی می خوابی دستتو میاری بیرون و میذاری رو پتوت

اینجا تازه از خواب بیدار شدی و رو شکم مامان صدف خوابیدی

آفتاب گرفتن قند عسل خونه ی آقایی حاجی

بغل خاله جان سارا چه کیفی میکنم من

اینم ورجه وورجه تو خواب

این که خوردنی نیست مامانم

دتر دفته با هویج لثه هامو ماشاژ بدم

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الینا
6 دی 90 22:32
سلام ماه خاله واقعا که مثل فرشته ها میمونی
mamani helena
7 دی 90 11:19
elahi khale ghorbonnet bere ba in jestat
خاله صبا
7 دی 90 20:41
وووووی وووووی وووووی که دلم میخوادبخورمت/چشمای ماهشو ببین نمک
خاله صبا
7 دی 90 20:48
لباشو ببین/کشته مردتم خاله وندا خانم با این کارات همرو دیوونه کردیاااااااا
مامانی درسا
8 دی 90 11:42
مامانی وندا . خوبی ؟ وندای گلم چطوره ؟ میشه من این دخملو یه لقمه چربش کنم ؟
فاطمه
16 دی 90 18:27
چه دخمل نانازی خدا نگهداره براتون
مامان آيلا
21 دی 90 9:45
خیلی ناناسی چه بامزه غلت میزنه و به دوربین نگاه می کنه