همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خوابیدن وندا عسل با شعر و لالایی

1390/9/19 18:13
نویسنده : مامان صدف
758 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم الهی جدیدا با شعر یه روز یه آقاخرگوشه + لالایی معروفت (لالالالایی لالالالایی) میخوابی و من و بابا هم گاهی باید مدام تکرارش کنیم تا بخوابی،دیشب همینطور که داشتم واست می خوندم صدامو ضبط کردم و حالا واست همونو میذارم و دیگه فک مامان درد نمی آد

ولی عسلم خیلی باهوشییییییییییییی چون تا صدای ضبط شده رو واست میذارم برمی گردی نگاش می کنی و بعد یه نگاه بمن میکنی،و وسطاش که یهو صدای خودتم میاد چشات گرد میشه و نگاش می کنی،یه بارم با صدای خودت که قبلا ضبط کرده بودم خانمی خوابت برد،بوووووووووووووووس

این لالایی هم مخصوص خودته خانم خانما

لالا  لالایی    لالا  لالایی

وندا کوچولو    دختر منی

عسل مامان      هستی منی

لالا  لالایی   لالا  لالایی

وندای زیبا   عزیزمی تو

ناناز مامان   نفسمی تو

لالا  لالایی   لالا  لالایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

mamani helena
19 آذر 90 18:12
ey mamani nahoosho zerang ba khodam migoftam mashala vanda joon zebele nago be mamanesh rafte


ممنون

dp
19 آذر 90 23:35
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
مامانی درسا
20 آذر 90 1:26
عزیز ممنون از سر زدنت . وندای عزیزم آروم بخواب و خوابهای خوب و خوش ببین چون فردا طلوع دیگریست . راستی منم با افتخار لینکتون کردم .
مامان اسرا واسما
20 آذر 90 8:59
به به چه ملوسه این عروسک:خداحفظش کنهX
مامان پسر خرداد
20 آذر 90 9:36
وندای عزیز ممنون از تبریکی که دادی منو از کسایی بدون که همیشه بهت سر بزنم. در ضمن خیلی نازی وندا جون
مامان الینا
20 آذر 90 17:10
سلام نی نی خوابالوی خوشگل ناز خاله عزیزم مثل فرشته ها شدی من عکس جدید گذاشتم حتما بیا وببین پشیمون نمیشی بای
مامان خورشید
20 آذر 90 19:23
مامان وندا مرسی که به ما سر زدید دخملتون خیلی ملوسه بوسسسسسسسسسسس
من لینکت می کنم عزیزم


ممنون شمام لینک شدید
مریم(مامان روشا)
21 آذر 90 16:02
قربونت برم با اون خواب نازت انگار گرمتم شده پتو رو شوت کردی اونور خوابای خوب ببینی عشق خاله
مامان آروین
21 آذر 90 20:29
سلام ممنون که به ما سر زدید دختر نازی دارید خدا حفظش کنه در ضمن ممنون از لینکتون منم لینکتون کردم
مامان علي
23 آذر 90 23:46
خواباي خوب ببيني ناناز خانم. ماماني تنبلي نكن واسه دخملمون لالايي بخون نه صداي ضبط شده.