همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا غلت زد

1390/9/21 23:20
نویسنده : مامان صدف
476 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ،زندگیم ،همه ی وجودم،

مامانیه من امشب ٢١.٩.١٣٩٠ شماااااااااااااااااااااااااااااااا غلت زدی

چند وقتی بود منتظر بودم ولی هیچی به هیچی تا اینکه متوجه شدم شما اصلا رو زمین نیستی که بخوای بغلتی یا تو بغلمونی یا تو کریر یا روروک،خلاصه گفتم باید هر طوریه و هر چقدر اعتراض کنی بذارمت رو زمین

وووووووووووووووو

تلاشها از دیروز شروع شد

و تا امروز ظهر هم ادامه داشت

تا اینکههههههههههههههه

امروز نازگلم موفق ششششششششششششششششششد

و اینک وندای زررررررررررنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
22 آذر 90 12:28
عزیزخاله تومیتونی امیدتوازدست نده مامان خانومی مبارک باشه وای من که عاشق این کاراشونم مخصوصا زمانی که روچهاردست وپا راه میرن وهمه خونه رو با کنجکاوی هاشون بهم میریزن
ميترا
23 آذر 90 1:50
آفرررررررررررين
mamani helena
23 آذر 90 14:47
vay azize delami
مامان بهار و باران
23 آذر 90 15:00
افرينننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ونداى زرنك
khale saba
23 آذر 90 22:56
jiiiiiigaretooo bokharam asale man afaaaaaaaaaaariiiin nafasam
khale saba
23 آذر 90 22:58
fadayee on dasto pahay ghavit besham man to eshghe rize mizeye khodamiiiii





مرسی خدا نکنه عزیزی