همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

در 4 ماهگی چطور می خوابیدی و شیر می خوردی؟

1390/9/7 2:28
نویسنده : مامان صدف
325 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comعسل بانوی من اول از خوابیدنت بگم؛

در این ماه خوابت تقریبا مرتب شده،صبح یا ساعت 6 بیدار میشی و یک ساعت بازی میکنی و دوباره می خوابی تا 10.5 یا 11 و یا اینکه 9 صبح بیدار میشی و یک ساعت بازی میکنی و دوباره میخوابی تا 11.بعد که بیدار میشی هی 30 الی 45 میخوابی و یک ساعت و نیم بیداری تا بشه ساعت 4 یا 4.30 که می خوابی تا 8 شب و دوباره خوابیدن و بیدار شدنای کم تا بشه ساعت 10.30 که میخوابی تا صبح.

حالا این وسط ما شیفتی غذا می خوریم و نوبتی می گردونیمت که حوصله ی خانم خانما سر نره بماند.

niniweblog.comواینک نحوه ی شیر خوردنت در این ماه؛

بازیگوشی بازیگوشی بازیگوشی...........وقتی خوابی 2 ساعت به 2 ساعت بیدار میشی و کامل شیرتو میخوری اما امان از وقتی که ناناز من بیدار باشه...........همش سرتو میچرخونی و میخوای همه جا رو دید بزنی و هر چقدر صدات میزنم تا خودت نخوای روتو بر نمی گردونی وشیر نمی خوری،گاهی هم دست منو میزنی کنار و دستای کوچولوتو میذاری رو چشمات و سرت و محکم فشار میدی به می می که یه دقیقه بعدش که صورت خوشگلتو میاری عقب قرمز قرمز شدی،اون موقعست که دوست دارم بخورمت،وقتی هم که خیلی گرسنه ای و دیگه طاقت نداری تند تند دستتو تکون میدی که حتی نمی تونم دهن فسقلیتو ببینم که می می بهت بدم این موقع ها دستتو میگیرم و شیرت میدمماچتازه از این ماه هم قطره ی ویتامیکستو که ٢٠ قطره بهت می دادم کردم ٢٥ قطره خدا رو شکر اشتهات برگشت و هر یک ساعت شیر می خوای.

اینا همش واسه من و بابا شیرینه گلم و من فدات میشم لحظه به لحظه و  ثانیه به ثانیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
7 آذر 90 14:00
سلام گلم ان شالله که همیشه سایتون بالا سر ناز گل باشه با تبادل لینک موافقید؟