همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین لباس کاملا دخترونهههههههههه

1390/9/7 2:31
نویسنده : مامان صدف
435 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک مبارک لباس نو مبارک

عزیز دلم این اولین لباس کاملا دخترونه ی شماست (دامنیه)

قبلا عسلم همش سرهمی  و بلوز شلواراش اندازش بود اما حالا اینم اندازش شده،درست در اولین روز 4 ماهگی،وقتی تنت کردم صدتا بوس از لپات گرفتم و بابا هم وقتی اومد خونه انقدر ذوقت کرد که یادش رفت باید ناهار بخوره

اینجا هم انقدر دست کردی تو دهنت تا حالت بد شد و مجبور شدم دستاتو بگیرم تا بخوابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد صدرا
7 آذر 90 16:44
چه لباس نازی داری وندای آسمونی!

ماشاالله داری بزرگ میشی ها!


ممنون از لطفتون
mamani helena
8 آذر 90 0:37
vay mashala che khorxani shodi khale kheili behet miyad mamani vasash espand dod kon
خاله هدي ياسمين زهرا
9 آذر 90 12:24
وايييييي چه ني ني خومزه و تپلي. مامان وندا جون بياين به وبلاگ ياسي ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم
خاله صبا
10 آذر 90 22:19
چه خوردنی شده وندای ما/عسلم ماه شدی