همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عید غدیر با خاله صبا

1390/9/5 2:04
نویسنده : مامان صدف
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خاله جون اومد و من نگران بودم تو نشناسیش و غریبی کنی و خاله غصه بخوره ولی شما انقدر خودتو واسشون لوس کردی و باهاشون حرف میزدی بیا و ببین،عمو محمدرضا هم ماساژت میداد و شما هم عشق میکردی،تو بغل خاله  هم راحت می خوابیدی خاله جون هم  از حالتهای مختلف ازت عکس انداخت این یه نمونشه

اینم هدیه هایی که خاله و عمو واست آوردن

اینا هم هدیه ی مامانی و آقاجون واسه عید غدیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamani helena
3 آذر 90 23:01
salam mamanish mage shak dashti ke fereshte kocholo kheili khosh akhlaghe
خاله صبا
10 آذر 90 23:44
کاااااااش هنوز پیشت بودم عمرم بعدم مامانی من خیلیم خاله صبامو میشناسم دیدی چقدرفتم بغلش