همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

قد وندا

1390/8/7 1:34
نویسنده : مامان صدف
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

انقد خوشحالم که دوست دارم داد بزنم جیغ بکشم

صبح دخترمو بردیم مرکز بهداشت و قد و وزنشو اندازه گرفت و خیالمونو راحت کرد و گفت رو منحنیه

دردونه الان که دارم می نویسم شما تو کریرت داری خواب پروانه هارو می بینی

ملکه ی من 2 ماهه که بود بردیمش واسه واکسن،قدشو که اندازه زدن گفتن نسبت به سری قبل(15روز قبلش)فرقی نکرده و یه معاینه ویژه دادن واسه سه ماهگی و گفتن اگه باز تغییری نداشت باید ببریمش پیش متخصص که امروز رفتیم و خدارو شکر وضعیت ناردونه ی ما طبیعی گزارش شد

خدایا ممنوووووووووووووووووووووووووووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sadra&sahba
9 آبان 90 20:55
خیلی دخمل نازی داری به ما هم سربزن