همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا مامان خودش شده

1390/8/3 1:48
نویسنده : مامان صدف
345 بازدید
اشتراک گذاری

برگ گل ٢ماه و ٢٨روزه ی من امروز انقدر خوردنی شدی که نگو و نپرس

از خواب که بیدار شدی گذاشتمت جلو بخاری(دیشب بخاطر تو بخاری راه انداختیم)شروع کردی به بازی کردن و با قاب و گل و مجسمه حرف زدن منم مشغول کار niniweblog.comیه دفعه دیدم صدات دراومد از تو آشپزخونه شروع کردم به حرف زدن با گل نازم(چیه نفس؟عزیزم،الان میام و...)دیدم آروم شدی اومدم پیشت دیدم به به خانم خانما خوابیده،دوباره رفتم دنبال کارامniniweblog.comدوباره بیدار شدی بازی کردی و دوباره یه ربع خوابیدی و وقتی بیدار شدی شیر میخواستی که یه کوچولو گریه کردی(همه ی این ماجراها ٢.٥ساعت به طول انجامید)الهی دورت بگردم که خودت بجای من خودتو خوابوندیبغلتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)