همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

روز کودک 91

1391/7/16 18:47
نویسنده : مامان صدف
520 بازدید
اشتراک گذاری

کودک زیبای من....هستی ام.....دنیای من

جان من....روح من....تو عشقمی.....عمر من

روزت مبارک


کودکم همیشه مثل کودکیت معصوم و پاک بمان

عزیز دلم آرزو میکنم گل خنده از لبان زیبایت جدا نشود

و برای تمام کودکان آرزو میکنم که لب هایشان خندیدن را فراموش نکند

خداوندا کودک نازنینم را، همه ی هست و نیستم را به تو می سپارم چون میدانم هیچ قدرتی بالاتر از تو نیست ، او را در پناه خودت حفظ کن و برایش هم پدر باش و هم مادر.....و در تمام لحظه های زندگیش یاریش کن ای یاری دهنده ی توانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 مهر 91 18:42
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ه ات باقی بمانند !
روز کودک مبارک وندای خوشگلم. . .


ممنون دوست خوبم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 مهر 91 18:47
صدف جون اسم وبلاگوعوض کردی؟ اینم قشنگه البته .
منم خیلی وقته میخوام اینکاروبکنم امانمیدونم چرادلم نمیاد!


این چهارمین اسمه آناهیتا جون
مامان نوژاجوني
17 مهر 91 9:25
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید
روزت مبارك ونداجونم


مرسی خاله جون روز نوژا جونی هم مبارک
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 13:52
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس تخصصي البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال